EQUIP NAFENT BTT

EQUIP NAFENT BTT

dilluns, 10 de maig del 2010

REMENCES 2010



El passat 9 de Maig de 2010: els meus companys, Gerard Portas de Besalú i en Marc Garcia de Sant Feliu de Guíxols i un servidor. Vam anar a fer la marxa cicloturista, Terra de Remences, organitzada pel Club Ciclista Bas. Gerard i jo, vam fer la de 95 Km i en Marc la de 174 Km. Va ser una experiencia brutal, recomenable 100%. La marxa va estar molt i molt bé. El moment més guapo, va ser la sortida, ja que erem 3000 ciclistes sortin el mateix temps i com no, tota la travessia per Olot, on hi havia molta gent animant. Després el grup es va anar desfent, per les dures pujades del Capsacosta. Un cop a Sant Pau de Seguries, va començar a ploure fins a Ripoll. Aquí va ser el punt critic, ja que el canvi no em funcionava i no entrava el plat petit. vaig estar uns 10 minuts parat, per sort el vaig poder reparar i a padalar falta gent. Ja em pensava haver d'abandonar. Quedava el Coll de Canes i després baixada fins a Olot. Cap a la Pinya va començar a fer vent i tu, la bici no es movia, ja quedava menys, eren les ultimes pedalades. Finalment vaig arribar a la meta, que era el Pabello d'en bas. Allà a recuperar forces amb una mica de pasta i pa amb embotit. Tot esforç te recompença i aquest va ser un mallot commemoratiu de la marxa.


Vull felicitar a l'organització, que es mereix un 10 sobre 10.

A veure si l'any vinent s'apunta algun colega de la colla de Sant Jaume, je je....

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada