EQUIP NAFENT BTT

dimarts, 14 de desembre del 2010

Besalú - El Collell

El passat Diumenge, vam fer una sortida d’aquelles que creen afició. Vam quedar a les 9:00 el Pavelló de Besalú, amb els Desfrenats. Feia un dia esplèndid, una mica de fred, però suportable i amb un sol espeterran. Aquesta vegada érem força colla: Àngel, Jaume, Rescalvo, Gerard, Paco, Carles, Sala i un servidor. En Jaume portava la batuta, el paio ja portava el Roadbook, amb l’itinerari fet. Aquesta era agafada del llibre d’en Lato. La ruta semblava que podia està bé, ja que passava per algun camí que no hi havia passat mai. Ja només quedava començar a pedalar i així o vam fer. Vam anar direcció cap a Sant Fruitós i agafem la pista que porta cap a Can Jou, una mica abans, ens desviem a l’esquerra per un camí que travessa la riera de Junyell. Per cert allà el grup es va dissoldre, ja que en Carles i en Sala ens van deixar, ells van continuar cap a Can Jou, després direcció a St. Jaume i Besalú, en Sala feia mig any que no agafava la bici i ja se sap...Un cop allà, pujada molt xula, fins arribar a un punt on hi havia dos corriols, per cert molt bruts, agafem el de la dreta. Vam fer quasi tot el camí a peu, és un d’aquest camins, que si estiguessin nets, seria una passada, ja que hi havia baixades molt guapes. De cop vam trobar una casa i a partir d’aquí tot ciclable. Vam passar pel Torn i tot seguit vam agafar la carretera, que va el Santuari del Collell. Un cop el Collell, vam fer una parada tècnica per recuperar forces i fer la Foto Oficial de la sortida. Ja recuperats, anem direcció cap a St. Miquel de Campmajor i uns quilòmetres abans trenquem a l’esquerra, per agafar la pista que va cap el Collet de Guixeres. Una pista on hi ha de tot pujades que no s’acaben mai i baixades super ràpides. El cap de poc ja estàvem a tocar a Fàres, on vam agafar el GR i cap a Besalú falta gent. On no podia faltar l’esperada Cervezeta i tertúlia, a Can Quei, que ja feia uns quants dies que no i anava. Una molt bona matinal, amb camins, on no hi havia passat mai i molt bon emvient. En Total vam fer uns 39 Km, que ja està prou bé. Per cert aquest Dissabte passat, vaig quedar amb en Marc (de St Feliu), per anar a corre, pels voltants de l’Estany de Banyoles. El tiu té una ruta, on i va a entrenar, que passa per un munt de corriols molt ben parits, ja tinc ganes de fer-los algun dia amb btt. En total vam fer uns 12 Km, jo anava el límit i ell com res, n’hi es va cansar, si si és d’un altre nivell el paio. Bé, Salut a tothom.

PD: Totes aquestes fotos, estan agafades del Bloc (http://pedalar-entre-muntanyes.blogspot.com/), d’en Jaume , el fotògraf oficial d’aquesta marxa.