EQUIP NAFENT BTT

dissabte, 22 de gener del 2011

Mai t'oblidarem Leo

Avanç de posar-me a escriure la sortida d’avui, vull dedicar-la a la Leo, que el passat Dimecres ens va deixar a l’edat de 36 anys. Era una amiga de de tot cor, d’aquelles que quant la necessitaves sempre i era. Des d’aquest Blog en representació de tota la Colla dels Nafent vull donar ànims a en Moi, Carla i a tots els seus Familiars.

Aquest Dissabte hem anat a fer una ruta d’aquelles de pata negre. Érem: Climent, Anguita, Cesc, Hurnós, Àngel i un servidor. Hem quedat a les 8:15 a Besalú, amb les bicis carregades als respectius cotxes, per anar cap a Sant Llorenç de la Muga, a fer la volta al Pantà de Boadella. A primera hora fotia un fred que pelava, el termòmetre digital del cotxe marcava uns -6º de temperatura. Un cop hem arribat a St. Llorenç i comencem a pedalar, amb pocs moments comencem a entrar en calor, ja que només començar ja ens enfilem pujada amunt. Agafem la ruta de BTT nº4, ( http://ca.salines-bassegoda.org/centre-btt/rutes-btt/ruta-btt-04-volta-al-panta-403.html) que per cert està tot molt ben indicat, a quasi tots els trencants si pot trobar un cartell, aquest de amb el nº de color vermell, que vol dir la dificultat. Comencem per pista fins arribar el mirador del pantà , on es pot veure una vista impressionant. Després baixada i a travessar el pantà per la presa. Agafem varis camins molt guapos que ens porten a l’embarcador, allà anem una estona a tota vora de pantà, que per cert està força ple, en vist altres anys. Comencem a veure el cartell de Maçanet de Cabrenys i això ens dona ànims ja que aquesta vegada si, parada i fonda. Anem el bar de al plaça a esmorzar una mica ja que necessitàvem recuperar forces. Un cop ben tips i de fer tertúlia, toca agafar el camí de tornada. Aquest, comença amb una forta pujada, ideal per pair l’esmorzar. El cap de poc fem una baixada molt guapa, tot ple de salts, on disfrutem com nens. Ja només quedava fer l’última pujada, avanç d’arribar al lloc de sortida on teníem els cotxes a Sant Llorenç de la Muga. Una volta d’allò més recomanable, tot ple d’indicacions, que no sol passar gaire i això que nosaltres portàvem gps, per això vull felicitar la feina que fan el consorci de Btt de les Salines-Bassegoda, a l’hora de marcar camins i senyalitzar-los. Ens han sortit uns 36 Km amb un desnivell acumulat d’uns 1700m. Fins la pròxima i salut a tothom.

1. Fa molt bona pinta aquesta ruta,pero debia cardar una fred de cullons aquest mati, ja veig que no perdeu pistonada,per aixo llavors no puc seguirvos.

2. Gent de Sant Jaume us acompanyo en el sentiment, ja m'en recordo d'ella de quant rondava el vostre poble.
    I en quant a la bici... que collons passa !!! no veieu que fa fred!! a casa tancats!!!!
    Bona ruta i bones cames!!!!

3. El fred és psicològic, el cap de 5 minuts, ja ni el sents, je je. Tu Gerard l'altre dia vaig veure el plàning per el 2011 i veig que pinta bé. Em sembla que ja t'acompanyaré amb alguna marxa. Ja n'anirem parlant. Salut

4. Així m'agrada QUIM, Compto amb tú. Això sí potser que m'espavili, que tu no pares!!