EQUIP NAFENT BTT

diumenge, 9 de gener del 2011

Ruta "Made in Galceran"

Primera sortida amb BTT de l’any. Ja era hora, després d’uns quants dies de vacances per Madrid, de tapeo i de compres, per un tub, tocava fer una miqueta d’esport, si res més no per cremar unes quantes calories, que ja convé. Bé, aquest Dissabte vam quedar a les 9:00 del matí, al pavelló de Besalú. Érem: en Rescalvo, Àngel, Jordi Molas, en Paco i un servidor.

La veritat és que tots estàvem una mica malament físicament, ja que portàvem dies sense entrenar i no era plan fer una gran sortida molt forta, per quedar tots trinxats. L’Àngel, que és un gat vell, va dir que cap problema, que el seguíssim, que ja ens faria de guia i així va ser. Vam sortir cap el camp d’els avions i tot seguit cap a Maià, on vam fer un tram de la Marxa de Pedalmaià 2010, amb els trampolins incorporats, que com més i passo més m’agrada. Després vam travessar la Nacional de Figueres i vam aprofitar per fer, una part de la Marxa de Crespià 2010. La pujada més forta que vam fer va ser la linea, que la vam pujar tota a peu. Un cop a Crespià vam decidir anar direcció a Esponellà i agafar el camí de la resclosa i cap a Besalú falta gent, ja que era un pel tard. En Molas pare, estrenava la nova màquina , la veritat és que és una passada, una rígida, Specialized Stumpjumper de carbono , amb només dos plats. De fet, d’aquí a pocs dies comença l’Open Martin i Conesa i segons sembla i vol pendra part. Un cop a Besalú, primera cervezeta a Can Quei de l’any, per recuperar forces. Una volta molt maca on pràcticament tots els trams eren ciclables i passaven per corriols molt xulos, amb moltes baixades, força planes i poques pujades: ruta “made in Galceran”, aquest si que en sap. En Total encara, vam fer uns 42 Km, que està prou bé. A partir d’ara s’han acabat les vacances i comença la rutina i a veure si els companys de la Colla dels Nafent, es posen les piles i comencen a fer alguna sortida, ja que sembla que en aquestes èpoques de l’any estiguin hivernant, la bici, la majoria ni la toquen. Salut a tothom.

1. Quim,qui us va parir,llavors dieu d'en Willis, jeje,vosaltres nafent,i que no pari,i "altantu" amb l'altre Galceran,que sempre te alguna ruta sota la maniga, jajaja.

2. Ja veus, com deia aquest Galcerans sou uns cracks...Fent molts Km, sense posar molinet, je je. Se n'ha de saber. Salut.

3. Hola Quim sóc l'Aniol, a veure si algun dia veniu a caminar amb nosaltres.