EQUIP NAFENT BTT

diumenge, 20 de febrer del 2011

Territori, "La Guilla" de Tortellà

Un Dissabte diferent i molt profitós. Ja feia dies que en Quim Mingo, em deia que volia fer una sortida amb btt, per preparar la Marxa de la Guilla de Tortellà, que és fa cada 1 de Maig. Volia buscar nous camins per fer. Doncs bé, vaig parlar amb la colla dels Nafent i uns quants si van apuntar, juntament amb Pedal Maià. Vam quedar a les 8:00 del matí al Cafè d’Argelaguer, érem: Climent, Anguita, Hurnós, Cesc, Quim Mingo, Fàbrega, Marc Olivet i un servidor.

Un cop tots ven equipats i amb les bicis apunt, ens enfilem direcció cap a Sales passant per Mas Espoella. Després agafem una pista on vam sortir a la carretera que et porta a Sant Miquel de Coma de Roure, allà girem a la dreta i cap a Can Bosch falta gent. Un cop allà, agafem la pista de l’esquerra, direcció a Lliurona. Pedalem una mica fins arribar el trencant que va a sortir a Sadernes. Tots aquest camins eren totalment desconeguts per mi, però eren d’allò més divertits. Un cop arribem el Torrent de l’Orri, ens enfilem fins anar a buscar la pista principal. Deu ni do quina pujadeta, no s’acabava mai. Jo ja estava estava cuit i el primer grup, format per en Climent, Marc i Cesc pujaven com si res, aquest estan en un altre nivell, no paren. Un cop a la pista, reagrupament i baixada de vertigen passant per Monteia, fins arribar a Argelaguer, passant per algun corriol d’allò més xulo, llàstima que estaven una mica bruts de no passar-hi. Un cop a l’arribada quedava el millor de tot... Esmorzar tal com deu mana, per recuperar forces, Al Cafè d’en Xicu. Allà ens esperava en Canet, que aquest s’apunta a totes i en Niso, Sito i les seves dones i nens. La veritat és que ens ho vam passar d’allò més bé, vam fer tertúlia i vam menjar i beure fins a no poder més, de fet més que un esmorzar podríem dir que va ser un esmorzar+dinar, ja que vam sortir a quarts de dues. En Total ens van sortir uns 32 Km, amb uns 1000 m de desnivell.

PD: Després de l’èxit de la sortida, vam quedar de fer-ne una, de l'Escala a Torroella. L’hurnós, que és un gat vell i un entès amb la materia, ens l’ha aconsellat. Per cert si teniu un moment, visiteu les seves rutes, val la pena.(http://es.wikiloc.com/wikiloc/user.do?name=Joan+Abuli). Dèiem de quedar la primera o la segona setmana de Març. Bé ja en parlarem. Salut a tothom.

1. Tu tampoc paras malpait,veig que pinta be aquesta marxa,potser hi anire i tot,jo amb lan Lidia si no fa mal temps,el primer cap de setmana de mar vaig a fer els "raids al vent",ho farem en 4 dies(si el cos aguanta).