EQUIP NAFENT BTT

dilluns, 9 de maig del 2011

Terra de Remences 2011

Dia memorable, això és el sentiment que tinc, després d’haver fet la marxa Ciclotorista Terra de Remences 2011, que vam fer ahir Diumenge. Doncs bé comencem, aquesta vegada érem més. Ja el dia abans, en Climent, Marc ( St. Feliu), Gerard i un servidor , vam quedar per anar a buscar els dorsals. La veritat és que ja hi havia molta gent, l’Anaconda ja començava a despertar-se i a fer de les seves. Com l’any passat, vam quedar a les 6:15 al bar Sport de Besalú, per esmorzar una mica. Érem: Gerard, Jaume, Fàbrega, Quim (Mingo), Marc ( St. Feliu) i un servidor. Després de fer un queixal i fer una mica de tertúlia, decidim pujar cap a St. Esteva d’en Bas amb els respectius cotxes. Els deixem el mateix lloc, al pàrking de Plásticsa. En Climent va pujar des de St. Jaume directa, per així buscar posicions, més endavant per la sortida. Un cop feta la foto de rigor, tots amb bici cap a la sortida, que ja estava d’allò més plena. Sentim el coet i ningú es mou, el cap d’uns minuts aconseguim avançar i a pedalar s’ha dit, a tope. El començament veig en Jaume, però el paio marxa com un coet. Travessem Olot, que per mi és lo més guapo, ja que anem tots ben agrupats i el carrers si pot veure gent animant, tot i ser aquella hora del matí. Passem la Canya on un cop passada la rotonda el grup ja es va estirant. La pujada del Capsacosta la pujo a un bon ritme fins i tot atrapo en Pere Bomber de Maià, que li comento que faig la volta curta, per això apreto més, je je amb lo fort que està el tiu, es devia reservar. Un cop a dalt el Capsacosta no em paro i fem la baixada fins a St. Pau, allà agafo un grup compacte de 50 persones i comencem a rodar a tota llet fins a Ripoll. Mai havia fet tants quilometres, el mig de tanta gent, m’ho vaig passar teta. Altre cop pujada i aquesta era llarga, passem Vallfogona i el cap de poc trobem l’avituallament i allà decideixo parar uns minuts, menjo una mica bec una mica de cocacola... Collons, quant em giro i veig la gentada que puja m’adono que si vull fer un bon temps he de marxar un altre cop. Quan començava a pedalar em trobo en Marc, Quim i Fàbrega. Allà vaig està a punt d’anar a fer la volta llarga amb ells, ja que em trobava força bé. Finalment decideixo continuar fent la curta, quedava els últims repetxons de la jornada. Un cop a dalt el Coll de Canes, baixada fins a Olot. Agafem la carretera de la Pinya i comencem a fer relleus, amb un grup d’unes 20 persones fins arribar a l’arribada a St. Esteva d’En Bas. Els últims quilometres van ser molt ràpids, la gent no afluixava. Ja havia arribat, la veritat és que em trobava molt bé, miro el mòbil i veig que son les 11:14, ostia penso, estava a poc del tope de temps per fer or, el no controlar el temps, no en tenia ni idea. Pensava amb el temps que vaig perdre a l’avituallament, ja estava fet. Em trobo en Climent, que ves a saber l’estona que feia que havia arribat i el cap de poc en Jaume i en Jordi Molas. Vaig a buscar el mallot, que aquest any és molt xulo i a menjar pasta falta gent. Una mica més tard arriba en Gerard i la fem petar. Després d’una bona estona discutint la jugada i mentre marxàvem, trobem els primers de la llarga, quin nivell mare meva, anaven sobradisims. Anem fins el cotxe, carreguem bicis i de dret a Besalú. Encara quedava per arribar, en Marc i companyia que feien la llarga, aquests si que son valents.

El Final, els temps han estat aquests:

Climent 2:41

Jaume 2:56

Quim 3:09

Gerard 3:20

Marc 6:30

Quim (Mingo) 6:38

Fàbrega 6:38

El més important és que tots ens ho hem passat d’allò més bé, si tot va bé l’any vinent i tornarem. Salut a Tothom i moltes Felicitats el Club Ciclista Bas per l'organització.

1. Ja veig que la cosa va anar molt be,m'en alegro crack !!!!

2. Felicitats a tots !! Els de Maià van fer història ! :D

3. El dia que vagis a Rocacorba, per mi, la ruta més guapa es pujar per Finestres desde Mieres, i quant estas a uns 650 mts. d'alçada, s'ha d'agafar un trencant que et queda a l'esquerra, el qual et porta al collet de Bastarra, collet de Portelles, pedra dels tres Senyors, Sant Nicolau. Si et queden més ganes de pedalar, també pots pujar a Sant Petllari. Salut !!!!