EQUIP NAFENT BTT

dissabte, 24 de setembre del 2011

Sortida de Festa Major

Aquest Divendres passat vam fer una sortida amb btt, aprofitant que eren Festes de Besalú i no treballàvem. Érem: l’Àngel i un servidor. Vam quedar a les 8:00 del matí a Besalú. El paio tenia preparada una ruta, d’aquelles made in Galceran. Vam voltar més que una viroia, però la veritat vam passar per uns quants corriols i pistes, que encara no coneixia.
Vam anar direcció a Banyoles, passant per la Bruguera, on hi ha un casa de Turisme Rural, amb un munt d’espai per anar amb cavall. Baixem pel corriol de Canilla, aquest estava una mica malament, degut a les pluges de la setmana passada. Un cop a prop de Serinyà, agafem la trialera que va cap a St. Miquel ses Vinyes. El començament ens hem trobat unes quantes màquines que refeien la linea i han deixat el primer tram ven net d’arbres. Bé, un cop a St. Miquel, agafem direcció a Caselles de Vall. Ens desviem cap a les cases de Turisme Rural de Merlan i del Soler. Aquesta última és una passada, està sobre un turó, hi ha unes vistes impressionants, això si que es anar a buscar la tranquil·litat absoluta, allà no falta de res piscina, jardí…A la font, del costat de la casa ens hem menjat el plàtan. Un cop recuperat forces, anem cap el Coll de Guixeres, que deu nido com s’enfila. Tornem a baixar per la pista de Canilla i tornem a trevessar el riu per anar cap el Pi de St. Josep, una pujada d’aquelles que mata, sobretot el tram final. Baixem direcció el Restaurant de St. Ferriol i ja tornada cap a Besalú. Aquesta vegada anem a fer la cervezeta  a Cal Renok, on ens prenem unes tapes per recuperar-nos. Allà ens trobem en Rescalvo, Serrano, Ayats i  Fran que per cert, és el que regenta el bar. Vam fer petar la xerrada tot explicant les aventures de la ruta que havíem fet.