EQUIP NAFENT BTT

diumenge, 4 de novembre del 2012

I Sortida PEDAL MAIÀ

Sou Collunuts!!! Això és el primer que que em sut per resumir, la I Sortida Pedal Maià, de tres dies per a la Zona de la Garrotxa i l’Alt Empordà.
Bé, comencem, aquesta vegada seré breu, ja que donaria per emplenar un parell de fulls i no cal. Només amb les anècdotes de l’Àngel podríem parlar hores i hores, je je.
Anem per feina, quedem el Dijous a les 8:00 del matí, uns quants surten de Maià i uns altres sortim de Besalú. Punt de trobada Font de la Quera a Beuda. Un cop tots reunits, foto de grup i comencem la primera Etapa:

Maià-Coll d’Espinau-Can nou-Coll de Bassegoda-Hostal de la Muga-Costoja-Tapis.

Deu nido la colla que érem: Quim, Toni, Enric, Pere, Molas, Lluc(pare), Marc, Xavi, Pep, Pere(Presi), Rescalvo, Rovira, Imma, Àngel, Lluc, Francesc i un servidor.
Només començar pujada llarga per Espinau, bon començament. Anem fent grups fins a dalt. El premi era un esmorzar consistent a Can Nou. Uns quants,  després del tiberi sen tornen cap a Maià. Els altres anem fent camí cap a Tapís, que era l’arribada i on dormiríem la primera nit. Abans d’arribar a Tapis primers contratemps. En Xavi cau i es fa una raja el genoll, no és greu, però després d’anar el CAP, l’hi donen un parell de punts i li aconsellen no tocar la bici un parell de dies, quina llàstima. L’Enric, xafa la llanta i es queda sense màquina, per continuar, ha d’abandonar. Per sort el vespre s’hi afegeix, el “nen” de la Torre i en Ficu.
Sopar i estada a Can Mach de Tapis, per cert molt recomanable. Habitacions modernes i el menjar impressionant.
Tot  apunt per la segona Etapa:

Tapis-Maçanet-Salines-La Vajol-Agullana-Cantallops-Sant Climent.

Sortida per corriols molt xulos, per anar a enllaçar a Maçanet, on comença, una pujada llarga per pista, fins a les Salines. Reagrupament a dalt i baixada per anar cap a la Vajol, on fem la parada, per recuperar forces. Anem  el Restaurant Manrella Comaulis de La Vajol. El nom és una mica complicat, però vam menjar de cine, també molt recomanable. Ja ven tips ens enfilem cap a Agullana, amb algun que altre contratemps, ja que la Família Lluc, pare i fill, no paren de tenir reventons a les càmeres. Ja solucionat passem per sota l’AP7 i anem fins la Jonquera, on decidim continuar per la carretera de Cantallops. Uns quants fan un corriol per sobre Cantallops i allargar la sortida i els altres anem per carretera cap a Sant Climent, ja en teníem prou de pedalar, ara tocava descansar.
Anem cap a la Pensió Bar Pagés, de Sant Climent. Allà és on sopem i passem la nit. Una gent molt maca i agradable, de fet son parents del “nen”, ja està tot dit.
Per cert ens deixa el presi, que acaba la sortida a Sant Climent, però si reincorpora l’Enric que ja té la Màquina apunt altre vegada. Després de sopar macarrons...Uns quants anem a fer un toc a el Casal de Sant Climent. Vam riure com mai amb les aventures i anècdotes del company Àngel, és un personatge, qui el va parir...
Ja només quedava la tercera Etapa:

Sant Climent-Espolla-Rabós-Vilamaniscle-Llançà-Port de la Selva-Cadaqués.

Sortida d’hora, havent esmorzat el Bar Pagès. Anem direcció cap a Cadaqués. Trobem gran part del camí negat d’aigua, ens deien que durant el mes d’Octubre havien caigut 200litres. Passem per Llançà, després de fer un corriol de baixada molt guapo. Parem a la plaça del poble on feien mercat, fem un toc ràpid. Un cop engeguem ja no parem fins arribar a Cadaqués, passem gran part per el GR i el camí de Ronda de Llança a Port de la Selva, que amb bici es molt divertit. L´última baixada de la sortida, ens l’ensenya en Rovira, que l’havia fet amb moto. Un molt bon Final d’etapa. Allà ens canviem i ens anem a fer una arrosada, amb les senyores i la mainada, érem uns 30, on acabem la gran sortida, amb moltes anècdotes i amb la sensació d’haver passat uns dies amb molt bona companyia. Moltes Felicitats per l’organització, sobretot a en Marc Olivet que ha estat un dels grans impulsors de la sortida. Visca Pedal Maià!!!
Bé, en Total ens han sortit uns 170Km i uns 3900m de desnivell. Salut a Tothom.