EQUIP NAFENT BTT

dilluns, 13 de maig del 2013

Terra de Remences 2013

Quin Gran Dia, mare meva. Després de no se quants dies de parlar de la marxa, amb tota la tropa dels Desfrenats i de fer algun que altre entreno per carretera, el passat Diumenge vam fer el Terra de Remences 2013 i ja en van quatre participacions seguides. Aquesta vegada, però m’estrenava a la volta llarga de 175Km.

Bé, com ja és costum, vam quedar amb els companys, el bar Esport de Besalú.
Cap a les 6:15, ja estava menjant un entrapar de fuet i un suc. De mica en mica va anar arribant la gent. Un cop tots reunits cap a Sant Esteve d’en Bas falta gent.

Aparquem els respectius cotxes a l’aparcament de Plasticsa. Ens posem el “traje de luces” i tots apunt per la foto Oficial. Aquesta vegada érem colla. Volta Curta: Gerard, Lato, Pont, Sararols, Molas, Garrison i Xavi. Volta Llarga: Marc, Lídia i un servidor. Tot un èxit.

Agafem posicions per la sortida de la llarga, estava tot ple, més de 2000 persones, quasi res. Cuet i tots a pedalar. En Marc, només sortir ja el vaig perdre de vista, anava com una bala. Com l’any passat hi havia la colla de Sant Jaume: Bereques, Bota i Sònia, a l’aparcament del Caprabo animant-me i fent fotos, molt emocionant.
Passem per Olot, que com sempre és el més guapo i gas fins a la Canya. A partir d’aquí vaig fent el meu ritme, sense forçar la màquina com l’any passat. Mentre pujava el Capsacosta, vaig veure en Met Estanyol que pujava a tota llet, quin Crack. Em notava bé, vaig anar amb un grup d’uns 100 ciclistes de Sant Pau a Ripoll, anàvem a un ritme prou bo, el semàfor ni el vam veure. Pujada altre vegada, ara el Coll de Canes, aquest també agafo ritme i xino xano cap amunt. La baixada ja era una altre cosa, la gent anava com un cuet i jo el darrera. Un cop a Olot tocava agafar forces per lo que ens esperava després. Em trobo la Mari, que em dona ànims al costat del nou hospital. Passem per la Pinya, on faig una petita parada per fer un riu i parcel·lària a ritme constant guardant forces, com la resta del grup, que per cert feien tots la llarga. Apunt de començar a pujar Bracons, em passa en Xavi Triola, que feia la Curta. Pujada a Coll de Bracons, ara tocava patir una mica, no em podia guardar res, mentre pujava em trobo a la Coral i l’Isa, amb una pancarta que posava “Quim anar fent Nafent nafent i no frenis”, això em va donar ànims per pujar. Abans d’arribar a dalt em trobo en Jaume Castells, que em dona més ànims, mentre em feia la foto corrents el costat , quin pajaro el tiu. Un cop fet el cim, em paro a menjar i beure una mica i el cap de res agafo la bici i a vall que fa baixada. Collons com baixava, era ràpida de collons. Ja a Torelló agafo un grup i no el deixo fins a Manlleu. On hi havia en Sito, la fem petar una estona mentre aprofito per menjar i beure altre cop. Quedava el pitjor, el Coll de Condreu, passant avanç per can Tonigròs on hi havia l´últim avituallament, que també em vaig parar. La gent anava trinxada, tothom anava a la seva bola, quedava aguantar fins el final. Ja el Coll, baixada arriscada i recta a tope,  fins arribar a l’arribada, a Sant Esteve.
Molt i molt guapo, havia patit, però havia valgut la pena. El Final 6:28, que per mi està prou bé. Pel que fa els companys m’han comentat que els hi ha anat de conya i el més important, ens ho vam passar teta. Des d’aquí vull felicitar l’Organització, un 10, tot perfecte. Salut i Fins la Propera.

1. Molt bé Quim!! i ara que?? Quebrantahuresos!!! Jo encara no he fet or...

1. Que va, m'agradaria anar el tres nacions. Sempre i quant i aneu vosaltres. El mes important no és fer Or, si no disfrutar de la marxa. Un altre any serà, je je.

2. molt b quim quina palissa!, si tot va bé l'any que bé faré la llarga, vaig disfrutar molt a la curta.
    Al 3N jo hi vaig..i en Gerard i en Garrison van dir que també... em volia inscriure ahir pero abans vull comprar el xip groc... estic tip de pagar el lloguer...