EQUIP NAFENT BTT

dilluns, 5 de juliol del 2010

Sant Julià del Mont

Després d’uns quants dies, de no agafar la bici de muntanya, aquest Dissabte, a les 8:00 del matí, vam quedar per fer una ruta pels voltants de Sant Jaume. Erem: en Joan Hurnós, Xicu, Anguita, Climent i un servidor. Un cop reunits el grup, vam anar direcció a Santa Magdalena, passat el pou del glaç vam trencar a la dreta per una pista que puja de valent.
La veritat és que abans d’arribar a Sant Julià del Mont, vam passar per corriols molt xulos. Un cop a dalt, foto de rigor i per vall que fa baixada. Al cap de poc, ens vam parar per gaudir d’unes vistes impressionants, allà vam fer un most. A partir d’aquí, tot baixada fins a Begudà, passant per uns corriols impracticables, la meitat el vam haver de fer a peu, estava ple d’arbres pel terra, degut a les nevades d’aquest any. Allà en Xicu i l’Anguita, es van desviar i van passar per un altre lloc, el no portar mòbil els dos, no els vam poder avisar. La ruta per on van passar, de fet també passava per Begudà, on vam arribar primers i el veure el bar tant a prop vam decidir anar a fer la coca-cola, estàvem assedegats. Al cap de poc es van presentar amb en Nari tot darrera amb cotxe, se’ls havia trobat a Sant Cosme. Un cop recuperades les forces, ens vam desviar cap el cingle de Castellfollit, per poder passar pel camí dels horts, una baixada de vertigen. Atravessar el riu Fluvià i arribada a Sant Jaume. En total uns 30 Km i uns 820 metres de desnivell acumulat. La veritat que han esset pocs quilòmetres, però intensos.