EQUIP NAFENT BTT

dissabte, 17 de juliol del 2010

Volta pel Bassegoda

Aquest Dissabte, com sempre, hem quedat a les 8:00, a St, Jaume. Deu nido la colla que erem, hi havia ganes de disfrutar d’una matinal amb BTT. Els 9 valents: Xicu, Cesc, Hurnós, Paco, Anguita, Xapi, Climent, Àngel i un servidor. Per cert, en Xapi estrenava la nova màquina, una Conor molt xula. El tiu ja li tocava, ja que la vella tenia uns 20 anys, pel cap baix. Un cop decidida la ruta, hem anat direcció a Sadernes, passant pel forn de calç. La veritat, patíem una mica per la calor, però per els llocs que hem passat, n’hem patit molt poca, hi havia moltes ombres i un vent molt fresc. Com hem passat la barrera de Sadernes, hem començat a veure un munt de gent. Aquesta epoca de l’any sembla les Rambles. Tot això s’ha acabat quant hem passat el trencant de Sant Aniol, allà pràcticament no hem trobat ningú. La pujada fins Can Agustí, és d’aquelles que no sacaven mai. En Cesc i en Climent marcaven el ritme, els he volgut seguir un rato, però impossible hagués acabat mort. El pla, hem trobat una cerp i en Climent, no s’ha pogut estar d’agafar-la. Després cap a coll de riu, per acabar-ho de rematar, amb una pujada bestial. Un cop a dalt, parada i a menjar una mica, per recuperar forces. Hem decidit agafar la pista, que va cap a l’hostal de la Muga. Allà en Climent ha volgut passar per un corriol, que feia 10 anys que no i passava. Buff…la mare que el va pelar, ens hem fotut un far de caminar, amb la bici el costat. Hi havia molta pedra, però tot s’ha de dir, amb unes vistes i una fageda espatarrants, és un crack. De tornada, hem passat per la mare de deu de les agulles, abans en Paco ha tingut rebenton, de fet ha esset l’únic de la marxa, tot un rècord. Hem Agafat un corriol fins arribar a la pista principal. S’havia acabat la pujada, ens quedava baixada fins a St. Jaume. Abans, ens hem parat a repostar aigua a una font, després de fer aquest tram a un ritme bestial. Aquesta vegada no hem fet el toc, un cop a St. Jaume tots cap a casa, ja que era un pel tard i les dones, ja se sap…Total, que hem fet uns 45 Km amb uns 1000 metres de desnivell, una ruta molt recomanable. Salut

1. Putus fieres !!
    En Climent sempre ho vol arreplegar tot !!

Salut cracks !

2. Tu si que ets un crack, a veure si ens veiem algun dia i en fem una de ven grossa.