EQUIP NAFENT BTT

EQUIP NAFENT BTT

dijous, 9 de setembre del 2010

Volta per Festes del Tura

El meu preferit





Les Millors



Fent camí



Baixant amb pluja




La foto, a Beget



Vistes del Comanegre



Oix



Vistes el Mont




Em sembla que és el meu rècord de Km




Avui començo quatre dies de vacances, ja que són les Festes del Tura. Pel matí, m’he aixecat aviat i he decidit de fer un volta amb la bici de carretera, ja feia uns quants dies que no l’agafava. Bé, un cop ben equipat he pujat a la bici i a pedalar falta gent.
He agafat direcció cap el Capsacosta, passant per: Argelaguer-St. Jaume-Castellfollit-St. Joan les Fonts-Vall de Bianya i finalment arribo a sota el Capsacosta. La veritat, és que és un dels colls que m’agraden més. Quan estava apunt per pujar-lo, m’han trucat el mòbil i mentres estava parlant, m'han passat un parell de ciclistes pel costat. Jo que em notava bé de cames he començat a tirar a un ritme força bó. El cap de poc he passat el primer i una mica més tard quant quedava poc per arribar a dalt, he vist el segon i què Collons, també l’he passat, soc un escalfat, ja ho se, però que hi farem.
Continuem, baixada fins a St. Pau i fent camí cap a Camprodon, el començament em voltava pel cap pujar a Vallter, però he mirat el cel i pintava molt malament, estava a punt de ploure. M’entres anava direcció a Mollo ha començat a ploure, sort que he agafat el paravent + “xabusquero”, que vam fer els Nafent, ja que entre el fred que fotia i la pluja que no parava, no se com ho hagués fet. En fi, agafo el trencant de Beget i a pedalar. Ja feia dies que no hi passava i abans d’arribar encara queda alguna pujadeta. Un cop a Rocabruna, ja tot és baixada i quina baixada. La carretera estava ven molla, els frens no paraven. Fins a Beget no ha parat de ploure. Pel camí he trobat un parell de ciclistes que feien la volta el reves. M’he parat a fer algunes fotos i cap a Oix falta gent. Renoi, encara em quedava pujada fins a Pere, aquesta no s’acabava mai, això si després baixada d’un 10%, fins a Oix. Necessitava recuperar forces i què millor que un bon esmorzar, he anat a Can Nofre, és un lloc de queviures que fan esmorzars, ha sigut un plist plast, ja que el propietari havia de marxar. Res, un parell de llesques de pa amb tomata i llonganissa i un tubo de vi de la casa i a pedalar un altre cop. M’esperava la pujada d’oix, que em l’avituallament que havia fet abans ni me n’he enterat. Després sortida el Parador de Castellfollit i cap a Montagut falta gent.
Allà m’he parat un moment a Torçats Montagut, a veure el Ferrer que abans m’havia trucat. Encara hem quedava la pujada a Tortellà. Un cop a dalt he trobat un ciclista que venia per l’altre costat , el passar pel costat he vist que era el company dels Desfrenats en Gerard Portas, que el payo aprofita les hores que dona gust. El migdia i sabent que la tarda ha d’anar a treballar a fer una volta d’una hora, qui el va parir, aquest si que és un Crack.
Bé, axó ja s’acabava, un altre cop baixada fins a Argelaguer i arribada a Besalú.

Una ruta molt recomanable, he disfrutat molt, pujades, baixades, sol, pluja, natura per un tub, què més es pot demanar.


El final m’han sortit més de 108 Km, que per un modest ciclista com jo, està molt bé. Ara a penjar la bici i a disfrutar una mica de les Festes del Tura, Tast de vins de Figueres DO Empordà i a preparar la Pedalada Nacional de Catalunya, per aquest Dissabte. Allà estaré el primer avituallament, amb en Gerard i en Pont. Salut a tothom i fins Dissabte.


2 comentaris:

  1. Si tu ets un modest ciclista i fas 108 km, no sé que seré jo... un ... ciclista, no hi ha paraules. I després diuen que en quim no ha d'entrenar per estar fort... le ben enganxat, com tots entrena d'amagat !! Ens veiem demà trempat!!

    ResponElimina
  2. No serà tant, només he fet una sortida de res, je je. A veure si algun dia la fem plegats.
    Salut i fins demà, que avui toca sopar de Festes a Olot i a adormir d'hora.

    ResponElimina