EQUIP NAFENT BTT

EQUIP NAFENT BTT

dissabte, 6 de novembre del 2010

Embardissada a Lliurona







Recorregut nou. Això és el que hem fet aquest matí amb els companys de Maià i companyia. Érem 6 bikers : Marc Olivet (http://marcolivet.blogspot.com/), Fàbregues, Pere (Bomber), Quim (Mingo), Marc (de St. Feliu) i un servidor.

Em va trucar en Marc a mitja setmana, per anar a pedalar plegats el Dissabte. En Quim (Mingo), m’havia dit que feien una ruta nova el mateix dia i aixís vam quedar.

A les 7:30, ja era a Maià. Allà he arribat amb en Quim (Mingo), els altres per diferents problemes, han vingut més tard. En Fàbregues, s’havia comprat unes sabates noves i el paio encara s’havia de posar les cales. En Marc Olivet, “pinxasso” abans de començar. Després dels diferents problemes tècnics, tots a pedalar, direcció cap a Espinau. Collons quina pujada!!!! ja feia temps que no la feia, ja que normalment la faig de baixada, és més divertit. De seguida el grup s’ha estirat, la gent anava molt picada, jo em trobava bé, per això he optat d’agafar un ritme i Nafent, mai millor dit. Un cop a dalt reagrupament i cap a Lliurona falta gent. Hi havia cérvols, cavirols, sembla ven bé un parc natural, entre els animals que hi ha, la verdor dels prats, les vistes i el baixell que hi tenen el costat de l’escola...En Marc Olivet volia anar a buscar un corriol que sortia cap a Falgàs, darrera la Mare de Deu del Món. No se si era el camí bó, però ens hem fet un tip de carrossejar la bici a coll. Tot i així hem anat a sortir el trencant de Soler, després hem agafat la pista que et porta a la carretera del Món. Ja només quedava fer la baixada fins a Maià, on per cert en Marc Olivet, ha tornat a rebentar, el tiu estava desesperat, sort que ja era el final.

En resum, han sortit uns 37 Km i una volta molt maca, que s’hauria de repetir més endavant, però agafant el camí bo, je je. Salut a tothom.

2 comentaris:

  1. Quim,jo una vegada tambe vaig intentar anar de Lliurona cap a Falgars,ja ho vaig aconseguir,pero carretejant la bici molt de tros, jeje,que "rarau".Jo vaig agafar el cami que hi ha baixant cap a Can Serra,just on hi ha el roure dels Capellans,hi havia marques d'un cami,vaig passar al costat de la Tossa d'Espinau,coll de Juncanat,aqui ja surt una pista que et porta a la carretera de Falgars.

    ResponElimina
  2. Hola noi m'he estat mirant el mapa hi hem sortit en el lloc que haviem de sortir (el soler) només ens hem equivocat quan hem agafat la primera pista haviem de seguir recta pel corriol que haviem perdut hi haguessim empalmat la pista que hem baixat al final...
    Eii Wilis hem agafat el camí dels Roures dels capellans, quan la pista es transforma corriol abans d'arribar en el pla del vi, hem agafat un corriol de l'esquerra que no està marcat que surt sobre la casa del soler...Aquesta mainada que no està acostumada a caminar...jejeje

    ResponElimina