EQUIP NAFENT BTT

dijous, 21 d’abril del 2011

Canvi de plans

Primer dia de Vacances de Setmana Santa. De moment mal començament: el Barça va perdre la Final de Copa i pluja inesperada pel matí. Doncs si, avui tenia festa i hem quedat amb en Manel dels Aspresxtrem i una colla dels Volcats d’Olot. Érem set bikers amb ganes de fer una sortida pels voltants del Puigsacalm. El guia era en Jordi dels Volcats. Hem quedat a les 8:00 del matí a Les Preses. Feia un dia molt estrany, ja que estava tot ven tapat. Un cop tots apunt, comencem a pedalar camí cap a St. Privat, passem el poble i agafem un camí a mà dreta, que comença a enfilar-se de mica en mica. Passem per una colla de camins i corriols d’allò més xulos, això si sempre amb pujada. El cap de poc ens trobem amb una pluja fina, que cada vegada va a més. Decidim Esmorzar per veure si para, però no hi ha maneres. Comencem a quedar xops i decidim suspendre la sortida i tornar cap a Les Preses, passant per un corriol, que va a sortir ben bé a sota el Salt del Sallent. Travessem el rierol i carretera i manta per no mullar-nos. Un cop arribem els cotxes para de ploure, quina putada, aquest temps es boig de mena, que i farem. El final ens han sortit uns 22 Km. Quedarà pendent de fer.

Amb en Manel hem anat a Castellfollit per dutxar-nos i com que la intensió era anar a dinar, hem decidit anar a Mieres a Can Met. Érem: Quel, Yolanda, Hereu, Manel i un servidor. Ha valgut la pena, hem menjat pels descosits: arròs, sèpia, botifarra amb patates, grana, vi, cava, ratafia…..La Fina anava de cul, no para. Un cop feta la llarga sobretaula acabem la jornada a Castellfollit on tenia el cotxe. Salut i bones vacances a Tothom.