EQUIP NAFENT BTT

diumenge, 17 d’abril del 2011

Pro Remences

Aquest Dissabte, he canviat el xip, ja que després de mesos de no agafar la bici de carretera, avui amb el company Marc de St. Feliu, hem quedat per anar a fer la volta curta del Remences, sortint això si, des de Besalú. De fet, vaig entrenant una miqueta, no tot el que voldria, però pel temps que tinc ja està bé. Aquest Dilluns vaig fer uns 25 Km, per carretera amb els companys dels Aspresxtrem : Manel i Jordi, tot molt suau. El Dimecres vaig fer una mica de Running pels voltants de Besalú, en total 1h15m.

Tornant a la sortida del Dissabte, quedem a les 8:00 a Besalú, un cop ven equipats, primera parada el Bar Sport, per fer un esmorzar com deu mana, entrepà de fuet i cafè amb llet. Tot això per agafar forces, ja que m’esperavent un munt de Km i a més amb l’estat de forma que està en Marc, és un Diesel mai es cansa. Allà ens hem trobat en Quel Galceran i en Serrano que anaven a fer una sortida amb BTT i també en Lato, que anava a treballar. Cap a les 9:00, comencem a pedalar, tot xino xano. Passem per Argelaguer, St. Jaume, Castellfollit, St. Joan, Bianya i la primera pujada maca del dia, el Capsacosta. Anem tirant a un ritme prou bo, ens anem trobant algun que altre ciclista, després que diguin que la gent no entrena, je je. Un cop a dalt el Coll de Capsacosta 870m, mengem una mica de fruita i cap a vall falta gent, passant per St. Pau de Seguries. Ens trobem un parell de ciclistes d’Amer, els paios anaven a Andorra, no els quedava res. Vam fer relleus els quatre fins a Ripoll. La veritat és que amb el ritme que anàvem, no se si els i van quedar forces per pujar la collada. A Ripoll, parem un moment per alimentar-nos un altre cop i pujada mítica del Coll de Canes. Ens trobem un munt de motos pel camí. Passem Vallfogona i a un ritme contingut i constant anem pujant, fins arribar a dalt el Coll de Canes 1120m. Allà ens abriguem una mica i baixada picada cap a Olot. Decidim passar per les Tries, St. Cosme, Begudà, Castellfollit, St. Jaume, Argelaguer i Final d’etapa a Besalú, on no podia faltar la parada obligatòria i aquesta vegada més que merescuda a Can Quei, per fer una cervezeta ven fresca i tertúlia, de la molt bona matinal que havíem passat. En Total vam fer uns 110 Km amb un temps d’unes 4h30m i 1400m de desnivell. Amb molt bones sensacions, m’he trobat força bé, la veritat és que anar amb en Marc sempre i ajuda ja que és un bon paio i hem anat sempre a un ritme molt controlat i a l’hora agradable. No se si podrà ser, però dèiem de fer el tros de la volta llarga, que ens queda. A veure si la podrem fer abans del dia 8 de Maig. Bé Salut a Tothom.

PD: Aquest Dissabte uns quants de la Colla dels Nafent van anar a fer una pedalada eren: Xicu, Xapi, Hurnós, Paco, Anguita i Bereques. En Cesc cap a les 6:30, ha agafat la BTT i tot sol ha anat a fer una volta, fora d’Argelaguer. En Climent no podia esser menys, ja que anava a entrenar per carretera amb un seu company d’Olot. Ja veieu que la gent no para.