EQUIP NAFENT BTT

dilluns, 28 de novembre del 2011

XX Marxa BTT Oix

Diada per recordar. XX edició d’una de les Marxes amb BTT més mítiques de la Garrotxa, la XX Marxa d’Oix, que es va celebrar el passat Diumenge. Vam quedar a les 7:00, puntuals a ca l’Àngel. Carreguem les bicis a la furgo d’en Rescalvo i tots tres: Àngel, Rescalvo i un servidor anem cap al Pavelló. Allà ens esperava, en Lato, Gerard, Paco, Jordi Pont. Un cop tots reunits direcció cap a Oix. A les 8:00, ja érem a lloc. Només arribar, ens trobem, l’Hurnòs i en Cesc. Com que anàvem bé de temps, anem a fer les inscripcions i decidim anar a fer el cafè el bar, ja que feia un fred de justícia, estava tot gelat. Sort d’una mica de foc que hi havia… ens va ajudar a entrar en calor, je je. S’acostava l’hora i decidim anar a preparar les màquines, però abans xocolata d’esfeta amb bunyols. Tot un luxe, pel dia que feia. El cap de poc ens trobem en Climent, ja estava ben equipat i apunt per la sortida. Hi havia un munt de gent coneguda, principalment de la Garrotxa. No i podien faltar els amics dels Aspresxtrem, amb en Manel, Risi, Anna, Jou, Tulin, Isa…
Discurs de sortida, en commemoració, de la XX Edició i tots a pedalar. La veritat és que el primer tram, em va agradar, ja que no hi havia la ja mítica pujada de Grau, que fer-la només començar, mata. Anava a bon ritme, vaig anar seguint un ciclista de la Pinya que anava a un ritme prou bó. Un cop feta la primera volta i arribada a Oix, ara si, ens enfilem cap a Grau d’Escales. No se’m va fer tant passada com altres anys, anava sol, amb la referència del ciclista de la Pinya. Un cop a dalt, fang per tot arreu. Al segon avituallament, on separava la llarga de l’extra. Decidim fer l’extra, ja que la majoria del grup la feia. Quina radada, mare meva, el primer tram encara, però la resta, pràcticament tot a peu. Sort que el grup que anava érem tres i anàvem comentant la jugada. No es veia ningú per enlloc. Un cop agafem el camí, que enllaçava la llarga de l’extra, tot va canviar. Només quedava baixada fins a l’arribada, una baixada molt ràpida i xula. El Final em van sortir, uns 40 Km. Tota la penya, estava fent la cervesa i jo tot just em fotia la botifarra, això si amb una mica de vinillo. Tertúlia amb els colegues i la sensació d’haver passat una molt bona matinal de btt, amb molt bona organització, ja que hi havia gent pels punts més crítics de la Marxa. Des d’aquí vull Felicitar a Tota la gent d’Oix per la seva implicació. Espero repetir l’any vinent. Aquí teniu informació sobre la Marxa (   http://ovoxo-oix.blogspot.com/     ) i el Track de la Volta Extra llarga, d’en Cesc Abulí, que per cert diuen que va fer quart, el paio està fortissim, sort que no te temps d'entrenar que si no... (  http://ca.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=2250918  ). Salut a Tothom.

1. Bones!
    Aquest cap de setmana he pujat a Oix i he pogut fer el recorregut de la cursa amb el link del Post. Molt xulo el recorregut i força salvatge:)
    jo també vaig caminar una bona estona i amb la calor que feia vaig seguir la vostra máxima" NAFENT I N'HA TIRANT..." Bona terra l'Alta Garrotxa per fer BTT :)

Salut i pedals

1. Bones Ferran,
      La zona de l'Alta Garrotxa té indrets impressionants, hi ha un munt de rutes; a peu o btt per fer...Per cert aquest cap de setmana, més concretament el Diumenge 1 de Juliol, és fa una Marxa amb btt a Maià de Montcal. Pinta que serà molt guapa, nosaltres i serem. A veure si t'hi animes. Salut

2. Bones Quim!
    m'hi animo:) Si que sembla guapa la marxa i així conèixer-he un altre trosset de la zona ;-)
    Suposo que us coneixare pel mallot. Salut i fins diumenge

3. Ei, Quim,
    que no podre vindre a la marxa amb les ganes de rodar aquest diumenge sem va passar que tinc dinar familiar Bcn i no em dona temps. Bé fins un altre i bona Montcalbike!