EQUIP NAFENT BTT

dissabte, 3 de desembre del 2011

Pujada el Mont i més

Ja feia temps que tenia la bici de carretera aparcada, no trobava mai el moment, ja que normalment agafo la btt i els caps de setmana, per desgràcia, només son de dos dies, je je. Doncs què carai, avui m’he decidit a agafar-la. Després d’un bon esmorzar amb família, agafo la bici i cap a la Mare de Deu del Mont falta gent. De fet aquesta és una ruta que m’agrada molt. Acostumo a fer-la, mínim un parell o tres de cops l’any. Feia un temps ideal, n’hi fred n’hi calor i amb un cel força clar, condició important per poder veure la magnífica vista que hi ha. Vaig pujant a un bon ritme, no s’hem fà gens passat. Un cop a dalt, quin goig que fa. El temps de pujada, des de casa a Besalú, 1h28, que per mi està prou bé. Som uns privilegiats de veritat, a pocs Km de casa podem gaudir d’unes vistes brutals : El mar de fons, el pantà de Boadella,  muntanyes nevades del pirineu, l’estany de Banyoles, la nostre estimada Garrotxa…En fi, un cop a dalt, refrigeri a la terrassa i uns moments de relax, ven merescuts. Ja a punt de baixar, em trobo amb uns motoristes de Vic i la fem petar una estona, aquesta gent d’Osona porten la benzina a la sang. Baixada molt controlada, ja que hi havia forces cotxes pujant i direcció cap a Can Vilà. Allà agafo la carretera, direcció Figueres, trencant a la dreta per anar cap a Espinavessa. Carretera molt tranquil·la i maca. Passo per Vilert, poblet de quatre casas i cap a Esponellà. Després de fer el primer repetxo de la pujada,  em trobo l’Hurnòs amb la furgo i es para una estona. El paio ja venia de fer una ruta amb btt per l’Empordà, d’uns 45 Km, anava ben enfangat, deia que estava tot ple de fang. Continuo cap a Banyoles, on faig la volta a l’estany. Allà també trobo romegueres, aquesta vegada, la dona i la cunyada, que anaven a fer la volta caminant. Ara si, sant tornem-hi fins a Besalú. Bé aquesta vegada els Km totals no els poso, ja que el conta quilòmetres, no funcionava del tot bé. El temps total de la Marxa, unes 4h. Bé Salut a Tothom.

PD : Aquesta setmana, més concretament, el Dilluns dia 28, a les 20:00. Va néixer en Roc Vila Vilarrasa, fill del company dels Nafent, Bota i la Sònia. Ahir el vaig veure i ja punta maneres: és alt i llarg de cames, o sigui ideal per començar a pedalar ben aviat, je je. Felicitats perelleta!!!