EQUIP NAFENT BTT

diumenge, 11 de desembre del 2011

Sant Miquel de Comaderoura

Avui sortida, de les ja Clàssiques i perquè no dir-ho, una de les més boniques que podem fer per aquestes contrades. Pujada a Sant Miquel de Comaderoura. Doncs bé, a les 9:00 del matí, tots puntuals el pavelló de Besalú. Aquesta vegada érem:  L’Àngel, Rescalvo, Paco, David, Manel, Gerard i un servidor. Després de fer una mica de conya amb en Rescalvo, madridista confessat, sobre la justa i merescuda victòria del Barça 1-3, contra el Madrid. Comencem a pedalar direcció, cap a l’esqueleto. Allà reagrupament i a punt per fer l’última pujada i més forta del dia, que ens ha de portar el magnífic prat que hi ha a dalt de Sant Miquel. Un cop arribem a la pista principal, comencem a pujar i a fer diferents grups. En Paco i en David, pujant a tota llet, els altres anem pujant dosificant forces, per a no arribar a dalt trinxats. Bé, un cop a dalt, mengem una mica i ens arribem fins el pla, per poder gaudir de les vistes i aprofitar per fer alguna que altre foto. Més tard agafem el corriol, que baixa, per sota el pla i que va cap a Espinau. Pel camí trobem molta pedra suelta, degut a les fortes pluges de fa uns dies. Un cop arribats a la pista que et porta a Espinau, agafem la baixada direcció cap a Besalú, passant per la linea de Beuda, que ja haviem fet per l’última marxa, de Pedal Maià, on en Manel ens ha fet una capgirella, per sort sense conseqüències. Ja arribats el destí final, com no podia faltar, uns quants hem anat cap a Can Quei a fer la cerveseta + tapa i tertúlia de la bona matinal de btt que hem passat. En Total ens han sortit uns 30 Km. Salut a Tothom.