EQUIP NAFENT BTT

dilluns, 30 de gener del 2012

Maià + Beuda

Diumenge de temps mogut.  Un cel ennuvolat que amenaçava tempesta, però res de res, una mica d’aigua neu i encara gràcies.
Quedem a les 9:00 del matí, el pavelló de Besalú, per sortir amb els companys dels Desfrenats. Aquesta vegada, érem: Paco, Albertí, Willis, David, Arnau i un servidor.
                        Ens decidim anar cap el sector de Maià. Passem pel camp dels avions i fem la pista fins a Maià. Un cop allà anem direcció a Santa Magdalena. On quedem del tot parats en veure que del corriol de pujada, res de res. Havien fet neteja i han deixat una pista, on fins i tot si podria pujar amb cotxe. No se quin és el motiu de la neteja, ja que un cop a dalt de Santa Magdalena, ens vam trobar amb camions i pedres de les grans, apunt per moure. Haurem d’anar inspeccionant. Je je. Vistes impressionants de la nuvolada que hi havia per l’Empordà, on s’anava acostant poc a poquet. Doncs bé, anem cap a Ca l’Alzina, on avanç girem a la dreta, per anar a trobar la carretera que puja el Mont. Agafem el GR a l’esquerra i pujada cap a munt, per arribar el Padro, on parem una estoneta, per recuperar forces. Tornem agafar el corriol fins a Can Noguer de Seguero. On un cop passat agafem el GR, a la dreta, on fem el mateix recorregut que la passada Marxa de Pedalmaià. Fem la baixada de la línia, pujada a la guixera vella i camí cap a Palera, on agafem el corriol que baixa fins el viaducte, Can Ring, Centre de dia i baixada per les escales de Cal Parent. Com no, final d’etapa a Can Quei, on ens esperaven unes cervesetes, que com sempre es posen d’allò més bé. Ens vam trobar en Lato, que segons deia, a partir d’ara tocava esquia una mica i aparcar la btt. En Total ens van sortir uns 34 Km, que ja esta bé. Salut i Bones Pedalades.