EQUIP NAFENT BTT

diumenge, 5 de febrer del 2012

On és el Fred ?

Diumenge tranquil, no es veia ningú enlloc, no se si la gent el sentir els meteoròlegs que ja fa dies que anuncien un fred intens, o la mandra... bé el fet és que avui només érem dos valents: L’Àngel i un servidor.
Ens hem decidit a fer una sortida per l’Empordà, ja que com a mínim no feia vent com ahir i semblava que el sol ens acompanyaria.
Agafem direcció  cap a Maià, passant pel camp dels avions i pista fins a Maià. Passem pel costat de Santa Magdalena, però aquesta vegada passem de llarg per anar cap a Caixàs. Travessem la nacional i ens enfilem pujada amunt per anar a sortir a Crespià. Passem per la plaça, carrer amb túnel, per cert molt xulo i travessem la carretera per anar direcció cap a Espinavessa. Un cop allà, fem una visita curta per el poble, em feia gràcia, ja que encara no mi havia parat mai, sempre hi anava de pas. Petit però molt xulo, això si respirava una tranquil·litat absoluta, ni una anima, semblava desert.
Tornem agafar la pista que ens ha de portar cap el destí Final, que no podia ser cap altre que Navata. Un petit poble de l’Empordà, que últimament sembla que ens hi ha agafat un no se què, no ens cansem d’anar-hi. Suposo que deu ser que no hi han gaires pujades per la zona, je je.
Al arribar, ens hem trobat un personatge tot curiós, anava tot de blanc i no feia gaire bona cara. Així que ens hem decidit guarnir-lo una mica i fer-nos unes fotos amb ell. El seu voltant estava tot ple de ninots de tot tipus.
Fem un petit mossec, pel costat del dipòsit i de tornada cap a casa, passant per Lladó i fent un tros de carretera fins el trencant de Mas Pere Pau, on hem agafat el camí i a l’aparcament baixada a la dreta, per anar a sortir cap a la Confiança. Ens hem trobat un tram del Fluvià glaçat i això que de fred avui res de res, un dia molt profitós, ja que hem passat per camins on no hi havia passat mai. Un cop a Besalú, no podia faltar la ja típica cerveseta a Can Quei, mentre anàvem comentant la ruta del dia.
En Total ens han sortit uns 52 Km. Bé Salut i a resguardar-nos tots del Fred.