EQUIP NAFENT BTT

dilluns, 20 de febrer del 2012

Besalú - El Torn

Aquest Diumenge passat, vam fer una ruta d’aquelles per repetir, ja que vam estrenar-nos, tots menys en Willis, per la nova carretera del Torn.
Bé, com sempre amb els Desfrenats, vam quedar a les 9:00 del matí al Pavelló de Besalú. Érem: Rescalvo, Albertí, Paco, Willis, Àngel, Pont, Gerard i un servidor.
Doncs bé, vam decidir anar direcció cap el Torn. Agafem la pista de Sant Fruitós i més endavant a mà esquerra, agafem el GR, un corriol on ja fa un temps hi havia passat. Hi ha algun tram ciclable, sobretot el començament, ja que un cop baixes, val més anar tot xino xano caminant. Està tot ple de rocam i és una mica perillós. Abans de fer la baixada, en David i en Paco, ens han abandonat. Tenien compromisos. Que i farem. Fem la baixada fins arribar el poble del Torn, que segons diuen pertany a Sant Ferriol. Aprofitem per menjar una mica i amunt que fa pujada. Anem a buscar la nova carretera del Torn. Una pista molt ampla que encara està en obres. Puja una mica, però res a veure amb la de Proans, es fa molt més bé. L’únic problema és la greda que fa que la roda patini constantment. Un cop el Coll, baixada fins a Mas Campolier, on ens esperava l’última pujada de la jornada, per arribar fins a Can Jou. Un cop a dalt baixada fins al plà de Santa Magdalena, on ens vam desviar a la dreta per anar a buscar la pista  del Torros. Passem per Sant Jaume i ens desviem per el Circuit de Garrell, argelaguer i tornada cap a Besalú. On com no, anem a fer la cerveseta a Can Quei , mentres comentem la bona matinal que aviem passat. En Total ens van sortir uns 37 Km. Salut a Tothom.