EQUIP NAFENT BTT

dilluns, 7 de maig del 2012

Maratón de los Monegros 2012

Cap de Setmana Genial, una experiència al.lucinant, això és el primer que em surt recordant la Maratón de los Monegros 2012.
Tot va començar el Divendres passat. Quedem a les 15:00 de la tarda el pavelló de Besalú, jo anava una mica tard. Un cop tots reunits, agafem els respectius cotxes i cap a Sariñena falta gent.
Aquesta vegada formàvem un molt bon Equip per les respectives marxes, érem 19 Bikers disposats a passar-ho d’allò més bé:

Maratón Monegros 119 Km:
Lato, Lídia, Quel, Rescalvo, Molas, Pont, Gerard i un servidor.

Mitja Marató Monegros 60 Km:
Àngel, Willis, Robira, Serrano, Ayats, Mañas, Eruk, Ruth, Tòmas, Sararols i Garrisson.

Mentres fèiem camí, vam fer una petita parada per estirar les cames i el cap de poc, ja érem el punt final, el poble de Sariñena.
De seguida trobem un lloc per instal.lar-nos. Era el camp de futbol vell del poble, darrera la porteria, allà vam muntar el nostre Padock dels Desfrenats.
El cap de poc arribava la autocaravana, on jo passaria les nits, junt amb en: Sararols, Gerard, Pont Rescalvo i Garrisson. El més espavilat del grup, com sempre l’Àngel, el paio amb la furgo de Tallers LLAM, es va muntar una Suit impressionant.
Mentres uns paraven la tenda, l’Àngel, la Ruth i un servidor anem a buscar els dorçals. L’ambient es començava a escalfa.
Ja amb els Dorçals, comencem a fer el sopar. Portàvem una logística brutal,  amb carpa i tot, no faltava de res...n’hi menjar n’hi veure, je je.
Tocava anar a dormir d’hora, ja que el Dissabte era el gran dia.
Ens aixequem ven d’hora ven d'hora, hi havia nervis. En Lato tenia pressa de dinar i sense temps de pair l’esmorzà ja menjava els macarrons. Un cop tots equipats i amb les màquines apunt, ens anem mitja hora abans a la sortida. Estava tot ple de gent, més de 4500 Bikers per fer 119 Km, BRUTAL !!!
Es dona la sortida  i no aconseguim arrencar fins a 8 minuts després.
Hi havia un embut impressionant, passem pel mig del poble, on estava ple de gent animant. Comencem agafar pista de terra. Anàvem molt junts, era perillós, ens trobem amb accidents, avies d’anar amb quatre ulls.
Els primers 20 Km anava amb en Lato i en Molas, el cap de poc els vaig perdre i vaig anar tirant tot sol, bé això de sol és un dir, ja que tenies gent per tot arreu. Anava a un bon ritme,  m’anava enganxant amb els diferents atacs. El terreny era molt ràpid i et permetia anar a una velocitat de 30 Km/h, molta estona, quasi sempre amb el plat gros. Em vaig parar amb dos avituallaments de quatre, el segon i el tercer. Havia de menjar i veure sovint, ja que hi havia molta pols i a més eren molts Km per mi. M’anava trobant bé hi anava avançant posicions, degut també a que vam sortir una mica enrere. Ja quedava poc, estàvem el Km 110 i en aquest punt, vaig notar unes punxades a la cuixa esquerra, ostia!!! Em vaig espantar, tenia por d’agafar rampa i no acabar la prova. Vaig mirar de no apretar tant i fer servir el plat mitjà, per no carregar. Per sort més endavant em vaig trobar una mica més bé, vaig aprofitar un grup que anava llençat, aquest no el vaig deixar fins a l’arribada, on vaig fer un espring potent per quedar davant de tots. Quina passada, havia acabat... estava molt emocionat i fos a l’hora.
Un Temps Final de 5h19, amb una mitja d’uns 22Km/h i la posició 1175.

Tenia ganes de treure’m la pols que portava per tot el cos. Dutxa a l’autocaravana i retrobada dels companys, que anaven arribant poc a poc. Un cop tots reunits sopar de Fideuà i de vaca per tothom, o sigui 6000 persones, quasi res. Era una bogeria, es va acabar, fins i tot la cervesa. El final vam acabar el Padock dels Desfrenats fent tertúlia i prenent unes cerveses i ratafia. El cap de poc tots a dormir, estàvem cansats, bé tots menys l’Ayats, je je. L’endemà esmorzar conjunt i tornada cap a Besalú.
En Resum, Felicito primer de tot a en Gerard, que va ser el promotor de la sortida dels Desfrenats i a tot el grup, ja que ens ho vam passar de puta mare, per repetir.
També vull Felicitar a l’organització de la Marxa de Los Monegros, ja que no ens va faltar de res, avituallaments on hi havia de tot, un 10. Bé, Salut a Tohtom i ara a descansar, per anar a Tope un altre cop el Diumenge, a la Marxa Terra de Remences.

1. nano moltes felicitats, ja veig que tornes estar molt fort!! cuida't i passo molt bé a les Remences!!

1. Merci nano...per cert un ocellet m'ha dit que aquest Dissabte et cases. Que vagi molt i molt bé, agafat uns dies de relax. Ja tindràs temps d'entrenar, je je.
      Felicitats !!!

2. Quim,ets "lo puto crack",el rei de Monegros !!!!,m'ho vaig passar molt be,molt bona cronica !!!,salut !!!

1. Va anar tot rodat... ni una fallada tècnica de cap Desfrenat, Xapo!!! Molt i molt Xulo. Salut i ara toca descansar fins Diumenge.

3. Ja ho saps aquest any prohibit parar-te als avituallaments!!! que sinó en climent et pela!
    Per l'any que ve ja buscarem alguna altra bogeria.. i per l'estiu.... el tormalet ?

1. Demà hem quedat 19:15, amb Rescalvo i Àngel per fer entreno. T'hi apuntes? Pel què fa el Tourmalet, l'he fet amb moto i tele...és una passada. Salut

4. Gràcies als Desfrenats per acollir-me al grup i disfrutar d' un gran cap de setmana biker total.
    Logística professional, bon rollo i molta birra!!!
    Que es pot demanar més?

1. Ja saps nano, l'any vinent la llarga, je je...Avui entreno amb carretera, amb Quim(Mingo), Àngel, Rescalvo i un servidor. La màquina no pot parar, que Diumenge ens espera el Terra de Remences. Salut i fins la propera.

2. Si, si, l'any que ve a entrenar per fer la llarga.
      Que vagi molt bé als Remences, gasss a la burra!!!

5. molt bé Quim... com sigui gran m'agradaría córrer com tú. Felicitats company !

1. Qui et va parir, no pares d'entrenar. L'altre dia et vaig veure a les Preses amb la Màq. de carretera. Hem d'estar a punt pel Remences, l'any vinent no pots fallar. Salut