EQUIP NAFENT BTT

EQUIP NAFENT BTT

diumenge, 22 de juliol del 2012

Tots som Alt Empordà, anims!!!!


























Avui mentre em disposava a fer la crònica del Diumenge passat a Vilaür m’he assabentat i he viscut amb primera persona, ja que venia del Port de la Selva, del desgraciat incendi que crema sense control,  a la província de Girona i més concretament a la zona de l’Alt Empordà, terra d’un paisatge impressionant i d’uns vins DO Empordà, reconeguts a reu del món i que en soc un gran enamorat. Espero i desitjo de tot cor, que els diferents operatius que treballen, per l’extinció de l’incendi, el puguin apagar el mes ràpid possible. Ànims companys de l’Empordà, estem 100% amb vosaltres!!!. Bé, Últimament vaig una mica liat, amb la preparació del viatge de les vacances d’estiu i no tinc massa temps d’actualitzar el Blog, je je. Excuses a part, el passat Diumenge dia 15, vam fer cas el company àngel, que l’any passat i va anar  i uns quants vam decidir fer-li cas i anar a fer la V Marxa de btt a Vilaür.
Érem: Àngel, Molas, Hurnòs i un servidor. Carreguem bicis a Besalú i amb un no res ens plantem a Vilaür, que per cert no recordo a ver-hi anat mi. Un poble de pocs habitants, però amb una marxa de primera divisió. Comencem amb algun problema tècnic abans de començar, en Molas tenia pinxaso, no hi havia maneres de reparar-lo. Finalment sortim i ell acaba uns 10 minuts més tard de donar el tret de sortida. Començo a un bon ritme, sabia que hi havia poc desnivell i em trobava bé.
De seguida em trobo amb un grup de dos bikers, que anàvem al mateix ritme i pràcticament vam fer tota la marxa plegats. Impressionant, tot ple de corriols, amb unes baixades d’allò més xules. Tot menys el final, on hi havien els desnivells més durs. Finalment vaig acabar amb un molt bon regust i amb la sensació que l’any vinent serem més companys que la farem. El Track de la ruta per Joan Abulí (http://fr.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=3078378). Més informació sobre la marxa, (http://www.vilaur.net/index.php?mode=mostra&nom=5bicicletada).
Des d’aquí vull Felicitar a l’organització de la Marxa, moltes felicitats!!! Salut a Tothom.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada