EQUIP NAFENT BTT

EQUIP NAFENT BTT

dilluns, 18 de març del 2013

8ª Marxa BTT Fontcoberta







Segona  Marxa amb btt de l’any i una de les que més m’agrada. La 8ª Marxa btt de Fontcoberta, ja fa uns quants anys que no i fallo.
Aquesta vegada quedem amb els companys dels Desfrenats, a les 7:45 del matí al pavelló de Besalú. Carreguem les bicis a la furgo del pressi i cap a Fontcoberta falta gent. Érem: Àngel, Kel, Molas, Cristian, Jordi Pont, Mañas, Rescalvo, Ayats, Eruk, Lato i un servidor. Ja allà ens vam trobar amb en Valencia i en Climent.
La sortida va ser a les 9:00 i nosaltres tots a primera fila, tots apunt per la Foto Oficial, com sempre l’Àngel va fer de les seves i es va colar amb els organitzadors de la marxa, je je quin paio. La sortida brutal, mai m’avia passat tanta gent, anaven com un cuet, vam fer un tap de collons. Nosaltres xino xano, amb l’excepció d’en Climent , que anava amb el grup capdavanter. La llàstima és que es va perdre i el cap de poc ja el tornàvem tenir a darrera, encara que nomes fos uns segons.
Una marxa com sempre molt ràpida, però també molt trencacames. Vaig anar una bona estona amb en Lato, on amb un revolt tancat em vaig estavellar pel terra, per sort no va estar res. Ja mes endavant vaig trobar en Kel i en Mañas i pràcticament vam anar la resta de la marxa junts. Els últims quilòmetres van ser una altre cosa. Tothom anava a tope, en Mañas va posar el turbo i ja no el vam veure més fins a l’arribada, on ens esperava una gran botifarrada per recuperar forces, tot fent tertúlia. En Total uns 34Km i què millor que acabant fent unes cervesetes a Can Quei. Bé Salut a Tothom.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada