EQUIP NAFENT BTT

EQUIP NAFENT BTT

divendres, 13 d’agost del 2010

Plà de L'Estany i Garrotxa


Aquest Dijous, em vaig aixecar pel matí, feia un dia lleig de veritat, semblava que es posaria a ploure, en qualsevol moment. No sabia si agafar la bici o no. El final vaig agafar la de carretera. Em disposava anar cap a Castellfollit, com de sobte, em vaig creuar amb en Badó, el meu Tiet. Canvi de plans, li vaig dir per fer una ruta per Banyoles i així va esser. Em feia gràcia sortir amb en Badó, ja que feia temps que en parlàvem de quedar algú dia, però no hi havia manera, no coincidíem mai, ell a vegades quedava amb el Ferrer. Bé, al trobar-nos a Argelaguer, em seguit cap a Besalú, Can Vilà i una mica més avall a 50 metres del radar, hem trencat cap a Espinavessa. Allà ens hem desviat direcció a Vilert i Esponellà, vas a sortir a la rotonda de Can Roca, l’última que hi ha, a la sortida del poble, direcció a Banyoles. Aquesta ruta és molt tranquila i maca, ja que la carretera i passen molts pocs cotxes i els paisatges són molt bonics. Anàvem força bé de cames, encara quedava ruta, així que cap a Banyoles falta gent. No hem baixat a l’Estany, ja que en Badó, la pujada de la creu Roja la té entravessada i no li agrada. Variant de Banyoles, Serinyà, Fares i Besalú. L’he acompanyat fins a Castellfollit, encara era aviat i tenia temps. A St. Jaume ens hem parat a veure la “Fàmily”. Uns cinc minuts d’aturada i fer-la petar i cap a Castellfollit. Allà, en Badó ha acabat la ruta, li he dit que ho repetiríem, ens ho em passat molt bé, el payo no para de xerrar i per tenir l’edat que té, deu nidó lo que tira. M’he decidit anar a Olot a fer un encàrrec, he passat per St. Joan. Un cop a Olot he trobat la botiga tancada, feien vacances. Què hi farem, doncs cap a Besalú. He passat per St. Cosme, Begudà, Castellfollit i un cop a St. Jaume, m’he trobat en Xicu a fora Ca l’Anton. Mi he parat a fer la Cocacola.
M’ha comentat que sabia comprat una bici de carretera, amb en Biel de Banyoles, una Trek. Ara si que no el pararem. Després de fer-la petar un estona he Agafat el camí de tornada cap a Besalú. El final he fet uns 97 Km, buff, està prou bé no?

Per cert el Dimecres passat, en Climent va anar tot sol amb la bici de muntanya cap el PUIGMAL, diu que va deixar el cotxe a Queralp i amunt que fa pujada fins a dalt, la veritat és que el tiu té un altre nivell i això que encara estava una mica tocat de la caiguda de Dissabte. En fi, que vagi bé i salut a tothom.

1 comentari:

  1. Tu ves fen que no hi haura qui et segueixi.Qui et va parir,es que no paras,sort que de tan en tan plou,perque sino...

    ResponElimina