EQUIP NAFENT BTT

EQUIP NAFENT BTT

dijous, 29 de març del 2012

Sant Pere de Rodes i Cap de Creus







Per fi, sortida amb bici de carretera i què millor que fer una volta per l’Empordà.
Doncs bé, agafo el cotxe, carrego la bici i cap a Figueres falta gent. Aparco a l’aparcament de L’Esclat, descarrego la bici i a pedalar, m’esperava una matinal, d’aquelles per recordà. Vaig direcció cap a la carretera de Llança, a un ritme prou bo, es notava que anava fresc. Trenco cap a Vilajuïga i ja veig el primer cartell de 8 Km, tots de pujada fins arribar a  Sant Pere de Rodes. Vaig pujant tot xino xano fins el Monestir, unes quantes fotos i baixada cap a el Port de la Selva. Allà, agafo la carretera que va cap a Cadaqués, amb una pujada prou forta i llarga. Un cop a Cadaqués, em desvio direcció el Cap de Creus. Una carretera molt guapa i tranquil·la de collons, amb unes vistes impressionants. Ja el Cap de Creus, no em puc resistir de fer una cerveseta, acompanyada d’unes olives per recuperar forces. Torno agafar la bici i faig el camí de tornada, passant altre cop per Cadaqués, Roses, Palau Saverdera, Vilajuïga i un cop a la Nacional direcció a Figueres, m’he trobat un ciclista del Club Bas, que coneixia en Jordi Quintana. L’hem fet petar tot el camí, ell anava a Besalú, ja que i tenia el cotxe, sort que jo el tenia a Figueres, les cames les tenia una mica tocades, falta d’entrenament segurament. Tot i així m’han sortit uns 103 Km, que està prou bé. Salut a Tothom.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada