EQUIP NAFENT BTT

EQUIP NAFENT BTT

dilluns, 22 d’abril del 2013

XIX Marxa btt Vall del Terri








Diumenge de pedalada popular, la ja mítica Marxa btt Vall del Terri, una de les que tampoc i acostumo a fallar. És una de les més antigues, ja que aquest any s’ha fet la XIX edició, quasi res.
Com sempre quedem el pavelló de Besalú, aquesta vegada a les 7:45 del matí, ja estàvem tots apunt. Érem: Àngel, Molas, Paco, David(Camping) i un servidor. Carreguem les bicis el remolc d’en Paco i tos cap a Cornellà. Amb un no res ens plantem a la Zona esportiva, punt de trobada de la Marxa. Allà  ens trobem amb en Parrina, que últimament va seguint alguna que altre marxa de la zona.
Fem les respectives inscripcions i cap a la Sortida per agafar posicions. Petardo i com sempre, tot deu a tota llet. Jo vaig fent a un bon ritme, tenia en David de referència, el cap de poc...collons no anem bé, vam agafar un corriol equivocat, érem uns vuit bikers. Girem cua i ens trobem el darrera de la marxa, vam començar a atrapar gent, fins que em vaig trobar a l’Àngel i el vaig seguir una estona, fins que vaig decidir apretar un pèl més. Veig en Paco, el paio sempre està de guassa, és el putu amo, je je. Una ruta molt xula, passem per un munt de corriols. La veritat és que van tenir una feinada de collons estassant camins. Moltes Felicitats a l’Organització!!! Ara a preparar la de l’any vinent, ni més ni menys que la XX. Per cert a la sortida, hi havia una bici feta amb el quadre de fusta, per gent de Banyoles, una passada, pesava uns 13Kgr.
Un cop a l’arribada, obsequi i com sempre botifarrada per recuperar forces. En Total uns 37Km sumant’ hi els que vam fer de més. De tornada cerveseta a Can Quei on ens vam trobar, en Mañas i en Kel, que el dia avanç, van fer una sortida amb btt d’uns 95Km, quin parell de Cracks. Bé, Salut i Bon Sant Jordi a Tothom.




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada