EQUIP NAFENT BTT

El Grup, Quin goig

Vinga va!!! Pinxaso Anguita

Descansant, Primer avituallament

Ben tips i a pedalar, Desorientats

Entrebancs, Més entrebancs

Doping Xapi, Doping Xato

La figura, El Mongri de fons

Vinga Bota!!! Mecànic Canet

Ja tenim el mar a prop, Fent camí

Mirant vistes, Pel carril bici

La Foto, Les màquines

La logistica, Ben posadetes

Vestidor improvisat

Ben cert, Quina cara de felicitat

Quin nivell

Aquest Dissabte, per fi vam fer la marxa amb btt, de St. Jaume a l’Escala. Va esser un éxit rotund, erem19 Bikers, disposats a passar una matinal el més canyera possible.
L’equip: Àngel, Bereques, Canet, Cesc, Climent, Ferrer, Hurnós, Paco, Paco Anguita, Petxu, Pirri, Quim (Fornells), Xapi, Xato, Xicu, Rescalvo, Sergi, Bota i un servidor.
Vam quedar a les 6:45 del matí a St. Jaume. Aquella hora ja i eren quasi tots, hi havia ganes de començar a pedalar. Un cop el Ferrer, va acabar de preparar-ho tot, ja que el “payo”, entre el ritual dels estiraments, despedirse de la dona i preparar la bossa, no hi ha maneres, sempre va tard. Així doncs al voltant de les 7:10, es va donar el tret de sortida. El primer punt de trobada va esser a Argelaguer, ja que allà, si afegia els dos Ruteros i Guies de la sortida, amb el seu inseparable GPS, amb la ruta ja marcada, l’Hurnós i el seu fill en Cesc. Una mica més avall i passant pel càmping de Besalú, ens i vam afegir els altres que quedàvem, per completar el grup, en Rescalvo, l’Àngel i un servidor. Ja estàvem tots reunits. Marcàvem un bon ritme, anàvem xerrant i pedalant, quant el grup de cop i volta es va partir i ens vam desviar del camí marcat. Buff, començàvem bé, tot just erem al terme de St. Ferriol i ja ens vam separar. Cap problema, una trucada de mòbil i tot arreglat. Ens vam tornar agrupar abans d’arribar a la pujada de Fares. Travessem la carretera, amb feines i treballs i agafem el camí de la resclosa, direcció a Esponellà. Primer entrebanc, l’Anguita va rebentar, tenia un clau de 3cm, quins collons. La gana apretava i ens vam dirigir cap a la fleca d’Esponellà. Un cop allà, entrepans, vi, aigua i cafes per tothom. Va anar molt bé, val la pena anar-hi. Bé, ja quedava menys, amb l’estomac ben plé, ens dirigim cap a Espinavessa. Passem per camins de terra i d’altres que estaven asfaltats, de corriols ni un.
Això si anàvem passant per poblets molt bonics, Pontós... Segon entrebanc, l’Hurnós es va despistar i es va fotre una nata a l’ombro dret, que veia les estrelles. Amb la caiguda li va sortir la camara i li vam haver de canviar. Ja quedava molt poc per arribar i de cop, tercer entrebanc. En Xapi va rebentar. Què i farem, en Canet que és un artista en canviar rodes, la canviar amb dos minuts, és un Crack. Finalment comencem a veure el mar blau a tocar ja erem a St. Martir d’Empuries. Vam fer tot el passeig fins arribar a l’Escala, on també vam passar a tota vora de mar fins a Riells, que per cert va esser el destí final. On vam fer la foto de Grup. Després a carregar les bicis al camió de l’Hurnós i a posar-nos el banyador, que començava a fer una calor insuportable. Vam anar caminat cap a la platja de Riells un cop allà, cap a l’aigua falta gent. És una platja que perquè et colgui, has de caminar 1 Km endins. Ni temps per prendre una mica el sol, ja que anàvem tard i teníem hora per dinar a les 14:30 del migdia. O sigui dutxa ràpida i cap el vestuari improvisat a posar-nos ben guapos. Vam agafar els cotxes i cap a el poble d’Albons a dinar, el Restaurant Ca la Nati.
No vam ni acabar d’arribar a la barra, que ja demanàvem les gerres de cervesa, estàvem assedegats, era el premi a l’esforç que havíem fet, je je. En Bota es veu que i va sovint a aquest restaurant i ens el va recomanar. Va anar d’alló més bé, vaig menjar un arrós boníssim. Tot lo bó s’acaba ràpid i com no aquesta sortida, ja que un cop vam acabar de menjar vam començar a desfilar, direcció cap a St Jaune. Penso que ha estat una sortida molt profitosa, on ens ho hem passat molt bé, llàstima de la caiguda de l’hurnós, el qual aprofito per animar-lo espero que no hagi estat res i es pugui recuperar aviat, per tornar a pedalar plegats.

Bé, en resum, els que han sortit des de St. Jaume han fet uns 72 Km, amb unes 5 hores, de pedalada, més o menys. Vull felicitar l’amic Xato i en Sergi, els quals no agafen gaire la bici i han aguantat com uns “pepes”. Ei col·legues això s’haurà de repetir. Salut a tothom.

1. La veritat és que va ser tot un èxit!!! molt bona ruta, molt bon temps i, sobretot, molt bon ambient. En definitiva, una molt bona jornada que estaria de nassos tornar a repetir.

Per cert, Hurnós molts ànims i que et recuperis el més aviat possible.

Ens veiem!!!!!!!!
    Pirri

2. Una excursió divertidíssima. No havia fet mai una sortida tant llarga i em pensava que em costaria més, però un per l'altre vas fent kilometres i no te n'adones.
    S'ha de felicitar als organitzador perque tot va sortir molt bé, es nota que s'ho van "currar".
    Bé espero poder repetir en una altre ocasió ja que va ser una experiencia boníssima.