EQUIP NAFENT BTT

diumenge, 2 d’octubre del 2011

Per Fi... Pujada a Vallter 2000

Per Fi he pujat a Vallter 2000 amb bici de carretera, feia no se quant de temps que intentava trobar un dia per fer aquesta gesta, doncs bé Finalment avui Diumenge ha estat el gran dia. Aquesta vegada he quedat amb un representant d’uns quants Clubs, era un barrig barreig, però ens ho hem passat de conya, Érem: en Fàbregues (Pedal Maià), Quim Mingo ( La Guilla), Roger (Club Gespeta) i un servidor (Nafent).

Bé, hem quedat a les 8:00 a Besalú. Avanç de marxar, m’he trobat a l’Àngel que anava cap el pavelló per anar a fer una volta amb BTT, amb els Desfrenats. Un cop tots a lloc i amb les màquines a punt, comencem a pedalar. Només començar i com ja e essent habitual trobem la primera romeguera, ja que hi havia els Motars d’enduro a la betzinera; Canet, Xevi Illa, Bis, Aniol, que per cert avui debutava, Quim, Aleix, Robira… i l’hem fet petar una estona.
Anem direcció cap a Montagut, passant per Argelaguer i Sant Jaume. Un cop a lloc ens trobem amb en Gerard que ens esperava allà. També ens hem trobat uns quants representant dels Nafent : Paco, Anguita i Xicu, que anaven a fer una volta amb BTT. Després de fer-la petar un altre cop, decidim tirar un altre cop, ja que si no, no arribem.

Passem per Castellfollit, Sant Joan, La Canya, Vall de Bianya i amb un no res comencem a pujar per Capsacosta, aquest era el primer port una mica serio. La veritat és que anàvem a un bon ritme. Deixem La Garrotxa i entrem a terme del Ripollès, on decidim fer un parèntesis per agafar forces per fer l’última etapa i la més forta.
Fem un esmorzar com deu mana amb forquilla i ganivet a un Restaurant de St. Pau, la fem petar una altre bona estona. Cada vegada sen’s feia més tard i decidim agafar un altre cop la bici.

El començament ens ha costat una mica agafar el ritme, però de seguida hem començat a fer relleus. Passem per Camprodon, Llanars i ja a Setcases, arriba el pitjor una pujada brutal per començar, on per cert, ens hem trobat la Colla de Base Font Esports d’Olot, on hi havia uns quants companys de feina: Xicu, Sito i Quel. Aquest han anat pujant el seu ritme, com tothom ja que per arribar a dalt, no pots apretar més del conte, ja que son 12 Km de pujada.

En Roger ha començat a apretar, en Quim l’ha seguit a una serta distància i jo tot darrera. La veritat és que el primer tram he patit molt, però m’he hanat refent fins cap el Final on he pogut atrapar el grup de davant i hem quedat els dos Quims a davant, on ell ha apretat a l’últim repetxo. Per fi aviem arribat a Vallter, amb un temps de 1h05 des de Setcases. Un cop tots reunits hem fet el refrigeri i les fotos de rigor i tot seguit cap a vall que fa baixada. Fem relleus com podem ja que les cames començaven a estar una mica tocades. Ja a Montagut ens deixem en Roger, que per cert, no el coneixia, però és un bon paio.

El tram Final el pitjor, ja que a Argelaguer les cames ja no em responien, he arribat a Besalú fet caldo, però amb la sensació d’haver passat una molt bona matinal i bona companyia.

El Resum de l’etapa d’avui, la podeu veure a aquesta pàgina d’en Quim Mingo, (http://es.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=2082011 ,

Ens han sortit uns 138 Km, amb uns 2200 m de desnivell acumulat, el meu record personal.
Bé, Salut a Tothom.

1. Hola Quim,
    molt bé crack, molt bona sortida. Aquesta ruta fa dies que la tinc al cap per fer-la. Heu ensopegat un dia molt bo. Apa,ara a descansar.

2. Molt be cracks,nomes de veure la cronica i pensar en la pujada,ja he quedat rebentat,jajaja.Molt bona ruta.

3. Jaume val la pena...estaria bé cada any trobar un dia per fer-la amb colla.I tu Willis, això per tú seria una passeig je je, a veure si la fem algún dia. Salut.