EQUIP NAFENT BTT

EQUIP NAFENT BTT

dilluns, 9 d’agost del 2010

Pujada el Mont amb carretera


Aquest Dilluns, primer dia de vacances i sortida pel matí amb bici de carretera fins el Mont.
Bé, un cop he acabat d’esmorzar amb la Susanna, unes ensaïmades, que per cert eren molt bones i un café amb llet. M’he decidit de pujar el Mont amb carretera. No ho havia fet mai, ja que normalment i pujava amb btt. L’hora de sortida, les 10:30 del matí. M’he enfilat direcció cap a Beuda i després cap el trencant del Mont, passant per Can Noguer de Segaró. La veritat, és que la diferència, amb la btt és considerable, amb la de carretera només porto dos plats i això es nota. El tros final se m’ha fet un pel pesat, però a la fí he arribat, amb un temps d’una hora i mitja, em sembla que és la vegada que he tardat menys. Allà dalt, m’he parat a fer la Coca-cola i a gaudir de les privilegiades vistes a la terrassa, durant un estona, hi havia poca gent. Bé, un cop recuperat les forces, he començat a baixar, però aquesta vegada passant per Can Vilà. Pel camí m’he trobat un parell de ciclistes que pujaven. He Agafat el camí que porta cap a espinavessa, que és una mica més amunt del radar. Després m’he desviat cap a Crespià, Esponellà, Melianta i Banyoles, allà per no perdre la costum volta a l’estany i cap a Besalú falta gent. En Total han esset unes tres hores i uns 75 Km. Salut i fins la propera.


1 comentari:

  1. Malparit, i deies que jo no parava quan feia vacances,aixi qualsevol esta en forma.Si estas per aqui,aprofita els matins,perque em penso que las tardes estara una mica fotut aquest agost.

    ResponElimina