EQUIP NAFENT BTT

dilluns, 2 de maig del 2011

Volta per la Fageda i rodalies

Amb una mica de retard, però com diuen, val més tard que mai, je je. Us vull explicar la ruta que vam fer el passat Dissabte. Doncs bé comencem, aquesta vegada hi havia moltes baixes, ja que només érem : Àngel, Rescalvo, Anguita i un servidor. Els altres per diferents motius no van poder venir, cal recordar que en Paco, haurà de fer una petita pausa d’un parell de mesos, per culpa de l’alergia, el paio ja s’ha preparat a casa seva un cinta per no perdre la forma, d’això s’en diu constància. Vam quedar a les 8:00 a St. Jaume. Els tres de Besalú, vam agafar la furgo d’en Rescalvo, per desplaçar-nos fins el lloc de sortida. El veure que tot estava molt moll, vam decidir d’anar cap a Olot, passant per Castellfollit, St. Joan i la Canya, passant pràcticament per carretera. Un cop a Olot, decidim anar cap a la Fageda, ja feia dies per no dir mesos, que no hi anava i la veritat enamora, amb les últimes pluges estava tot d’allò més verd, és una autentica passada. Vam agafar el GR que et porta cap a Can Xel, allà el veure que l’Àngel no es trobava massa bé, vam decidir canviar la ruta i passar pel Volcà Croscat i per una pista que va a sortir a l’aparcament de la Fageda, on estava ple de turistes. Passem altre cop per la Fageda i anem direcció cap a Olot, allà ens desviem per anar agafar el camí que va a sortir cap a les fonts de les Tries. A partir d’aquí, un altre cop carretera fins a St. Jaume, passant per St. Cosme, Begudà i Castellfollit. Un cop el destí final, carreguem les bicis a la furgo i que collons, decidim acabar la jornada amb una bona i merescuda cervesa a Can Quei. En Total ens van sortir uns 47 Km, per cert aquesta ruta i moltes més, les podeu veure el Wikiloc, ja que l’ha penjada el nostre company, Paco Anguita ( http://ca.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=1655533 ).

PD: Aquest Diumenge, hi havia la Marxa a Tortellà, nosaltres els Nafent i la gent de St. Jaume, aquest dia celebrem la diada de Sta. Magdalena i no hi vam poder anar. Els que no van fallar van ser en Climent, que va fer un molt bon resultat, ja que va ser 6 de la volta llarga, 37 Km i en Cesc i l’Hurnòs, que aquests tampoc fallen. Per si voleu veure algunes fotos de la marxa ( http://menjacamins.blogspot.com/ ). Des d’aquí vull Felicitar En Quim (Mingo), com a president de la Guilla ( http://laguillatortella.blogspot.com/ ) i a tots els que han colaborat a fer aquesta marxa, que segons m’han comentat va ser tot un èxit de participació 134 Bikers.

PD: Ja per acabar, aquest Dilluns he fet una petita sortida improvisada, però molt profitosa amb bici de carretera, amb els companys dels Aspresxtrem: Jou i Jordi Pujolas. Hem sortit a les 19:15 de Castellfollit, direcció cap a Oix, per arribar a dalt el Coll de Pera. Està prou bé per començar la setmana, ja que la pujada fins a Pera és brutal. Després tornada cap a Castellfollit. Un total de 34 Km. Ja queden menys de sis dies pel Remences. Esperem que el temps ens acompanyi. Bé Salut a Tothom.