EQUIP NAFENT BTT

dilluns, 14 de novembre del 2011

Festival de Colors

El passat Dissabte vam fer una sortida “pata negre”. Aquesta vegada érem: L’Hurnòs, Àngel, Albertí i un servidor. Vam quedar a les 8:00 del matí, a l’aparcament del Vertisol, Les Preses. Un cop allà, descarreguem les màquines i a pedalar falta gent. L’Hurnòs sabia baixat el track el Gps, la ruta pintava molt bé i el temps i acompanyava. Comencem a agafar la carretera que porta cap a Joanetes, després pujada direcció a Bracons, de moment res de planer, tot pujada. Ens desviem cap a l’esquerra per un camí que voreja la muntanya, amb un desnivell brutal fins arribar a dalt el Coll de Bracons, on ens trobem la carretera plena de cotxes aparcats. Un cop a dalt, agafem el camí de l’esquerra, on hi ha la barrera que prohibeix el pas a vehicles motoritzats. Una mica de pujada i baixada per un corriol, fins arribar a una Fageda majestuosa, una mica de parada i aprofitem per repostar aigua d’una font. Continuem fent camí cap a Cabrera. L’Albertí començava a tenir les cames enrampades i em d’afluixar la marxa. Per sort el cap de poc ja li va marxar. Passem per indrets totalment desconeguts per nosaltres. La cosa es començava a enfilar, fins arribar a Falgars. Allà ens trobem amb unes vistes impressionants, uns prats majestuosos, plens de vida. Agafem el camí de baixada que ens porta cap a l’ermita de Sant Miquel de Castelló. De fet no tot es baixada ja que per arribar a dalt l’ermita, que esta sobre una penya, vam haver de carregar les bicis a coll. Un cop a dalt ens trobem amb un munt de gent, semblava les rambles. Gaudim una estona de les vistes i ara si, cap avall que fa baixada., passant per un corriol on vam haver de fer una bona estona caminant, però era d’allò més xulo.
Finalment havíem arribat a Joanetes, on acabem d’arribar cap el lloc de sortida. Una matinal molt guapa, totalment recomanable, amb molt bona companyia. Per si voleu veure la ruta, aquí la teniu ( http://ca.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=2208652  ). En Total uns 42 Km. Bé, Salut a Tothom.