EQUIP NAFENT BTT

dilluns, 23 de gener del 2012

Corriol Desfrenada 2011

Gaudir de la passada Desfrenada, això és el què vam fer aquest Diumenge amb el companys dels Desfrenats. Vam quedar a les 9:00 del matí, el pavelló de Besalú. Érem: Paco, Gerard, Àngel,  Albertí, Molas, Rescalvo i un servidor. Després de discutir sobre la sortida que faríem, en Rescalvo ens va proposar de fer el corriol de baixada de la passada Desfrenada, encara no l’havia fet. Doncs què carai, cap a Sant Jaume falta gent.
Vam passar per Argelaguer, Circuit Garrell, Sant Jaume i un cop allà, vam agafar el camí que puja cap a Santa Magdalena, agafant el primer trencant a la dreta, després del pou del glaç. Una pista enfangada de nasos, vaig patir d’allò més per pujar fins a dalt, ja que la roda patinava hi havies de fer el doble de força. Per sort vaig agafar la roda d’en Gerard i “xino xano” fins a dalt.
Recuperem forces, mentre feiem alguna que altre foto, amb postures de tot tipus...he Àngel?  Ara només tocava disfrutar del corriol de baixada.
La veritat és que estava molt bé, valia la pena pujar fins allà. Cap el mig de la baixada, en David va fer un capgirell i va saltar un parell de metres, per sort no es va fer res. El tros final el vam fer a peu. Un cop a la pista, agafem la mateixa ruta que havíem fet, ja que era una mica tard i encara ens quedava el millor, anar a fer la típica cervesa.  Un cop a Besalú, anem tots a Cal Renoc, on ens vam trobar en Fran i la vam fer petar una bona estona. Una molt bona matinal i un Total de 34 Km. Com diuen de mica en mica s’omple la pica. Salut a Tothom.