EQUIP NAFENT BTT

EQUIP NAFENT BTT

dilluns, 15 d’abril del 2013

4ª Marxa btt Crespià



Una altre marxa popular el sac i ja en van unes quantes aquest any. Una de les que em faltaven a la col·lecció, ja que mai hi havia anat i mira que ho tenim a tocar, molt conegut per la seva Fira de la mel, però no pas per la marxa btt que hi fan. Bé, aquesta vegada érem pocs, degut a que el mateix dia organitzaven la Pedalada Infantil, a Besalú. Cap a les 8.30 del matí, carrego la bici i cap a Crespià falta gent.
Amb un no res ja soc el pavelló del poble, on hi havia tota la jarana. De seguida ja em trobo l’Àngel i en Climent. La cosa pintava bé, fem les inscripcions i cap a la sortida. A les 9:30, petardo, per no perdre el costum, i tots a pedalar.
La gent sortia a tota llet, com sempre...cada vegada hi ha més nivell. En Climent ja el perdo de vista només sortir. El començament noto que les cames em fan una mica de mal, degut a la sortida del dia avanç amb carretera amb els col·legues, per entrenar el Remences, ja queda poquet. Després d’uns quants quilometres, ja em trobava mes bé. Anava a un bon ritme, estava com diuen, en terra de ningú, ja que en tota la marxa vaig trobar molt poca gent. Per cert molt guapa, amb un munt de corriols acollonanats. Cap el final de la marxa em vaig trobar en Xevi Comas, del Club Escoleta de Sant Feliu i a més un blogaire actiu. Acabava de tenir problemes tècnics, que per sort va poder arreglar. A partir d’aquí vam acabar la marxa plegats, encara que anava una mica amb el ganxo posat, ja que el tiu està fortíssim. Bon paio... amic d’en Lato i en Marc (de Sant Feliu). El Final 31 Km i la sensació d’haver fet una bona marxa, molt ben organitzada pels companys de Crespià. Moltes Felicitats per l’organització. Després de recuperar forces, amb l’Àngel anem cap a Can Quei a fer la ja típica cervesa tot fent tertúlia. En Climent va fer 4ª a la classificació Final, Felicitats Campió!!! També m’han comentat que en Canet dels Nafent, ja ha començat els entrenos, el passat Dissabte, amb en Xicu i l’Anguita van anar a fer una volta amb btt, per la Zona de Besalú. Salut i fins la propera.




1 comentari:

  1. Quim,

    Molt bona cursa, si senyor.
    El ganxo el duiem tots, crec jo... vàrem fer una esprintada final a tope!!! Bon ritme de cursa.
    Tot un plaer de conèixer personalment.

    Ens veiem diumenge a Cornella!!!


    Salut!!!

    ResponElimina