EQUIP NAFENT BTT

dissabte, 13 de novembre del 2010

Un altre cop embardissada

Ultimament, sembla que fem més Km caminant que a sobre de la bici, ja estic pensant en canviar-me les sabates de btt i portar unes bambes o Chiruques.

Avui hem quedat a les 9:00 del matí a St. Jaume, amb la Colla dels Nafent.

Jo he quedat un pel avanç amb en Rescalvo i l’Àngel, per pujar les bicis amb la furgo.

En total érem 7 bikers, amb ganes de passar una bona matinal: Xicu, Anguita, Ferrer, Climent, Àngel, Rescalvo i un servidor. En Climent ha fet la ruta, quina por!!!

Hem anat direcció cap a Castellfollit, cap el trencant d’Oix ens desviem i agafem la pista, a l’esquerra de la carretera que porta a la Torre.

Allà pujada forta fins a dalt. De seguida en Climent ha apretat, jo l’he volgut seguir una estona, fins que he decidit agafar un ritme i anar pujant tot solet. L’Àngel tenia problemes mecànics amb la bici i s’ha hagut de parar una estona. Un cop a dalt hem agafat la pista que et porta cap a la Vall del Bac, passant per Castellà. Allà ha esset el lloc crític. Havíem d’agafar un corriol i ben bé el costat feien la batuda del porc. Hem trobat un caçador de parada i ens ha dit que pel corriol que volíem passar, no els trobaríem, ja que ells caçaven per l’altre sector. Hem trovat les marques (blanques i verdes), que la veritat no se què volen dir, del camí que deia en Climent i a vall que fa vaixada. Era molt brut, quasi tot l’hem hagut de fer caminant, fins arribar a Can Planas. Allà hem agafat la carretera de la Vall del Bac i ens hem desviat cap a la Fàbrica nova, sota Can Perich. Com que anàvem bé de temps l’Anguita ens ha dit que hi havia un camí pels Angles i passant per tota vora del Fluvià, et deixava a sobre la fàbrica d’en Llongarriu. I així ho hem fet, però on era el camí? les últimes pluges se l’havien emportat, ja no hi quedava res. Tot i així hem trobat la pista i hem arribat el pla de Poliger, ben bé darrera la fàbrica d’en Llongarriu. Després agafem la pista de la Central i cap a St. Jaume falta gent. Un cop allà, el premi final d’una cervezeta a Ca l’Anton, aquest cop si, ben merescuda.

En total hem fet uns 32 Km, meitat caminant, meitat a peu, però ens ho hem passat de puta mare. Un 10 per en Climent, que sempre busca corriols nous, és un cul inquiet.

PD : El Diumenge dia 21, es farà la Marxa d’Oix, jo no hi podré esser, ja que estaré fora de vacances, però la colla dels Nafent no i faltaran.