EQUIP NAFENT BTT

diumenge, 1 d’abril del 2012

Puig d'Esquers

El passat Dissabte, vam fer una ruta, com diria l’amic Willis “Pata negre”, per la zona de l’Empordà. Aquesta setmana sembla que hi hagi agafat carinyo per aquells indrets, je je.
Bé, quedem a les 7:15 del matí a Besalú. Érem: Àngel, Hurnòs i un servidor. Carreguem les bicis el cotxe i de dret cap a Llançà. Un cop a lloc descarreguem les màquines i a pedalar s’ha dit. Anem direcció cap a Colera per la carretera. Agafem el trencant a l’esquerra, per anar direcció cap a Puig d’Esquers. A partir d’aquí quasi tot pujada, passem per l’antic poble de Molinàs i una mica més amunt el seu Castell en runes. Anem pujant per una pista fins arribar a Sant Miquel de Colera, on hi ha una bonica ermita. A partir d’aquí altre cop pujada, fins ara si, arribar el Puig d’Esquers. És una passada, val la pena pujar-hi, hi ha unes vistes de tot l’Empordà de 360º. És una de les vistes més impressionants que he vist mai de l’Empordà. Després de fer unes quantes fotos, baixada de vertigen fins arribar a la carretera nacional que va a Llança.  Creuem la carretera i ens enfilem per una pista de terra amb molta greda que ens porta fins a la mítica pujada de Sant Pere de Rodes. En pocs dies l’he feta dues vegades. He agafat un bon ritme, fins arribar el monestir de Sant Pere. On reculo per anar a trobar els companys, que anaven pujant. Un cop reunits, agafem direcció a Llançà, pel GR. Una baixada amb molta pedra, que ens fa baixar de la bici i fer una mica de caminada a peu, per no perdre el costum de les Rutes Made in Hurnòs, je je. A part d’aquets punts on hem anat caminat , gran part de baixada l’hem feta a sobre la bici. Un cop a Llança, tornem a carregar les bicis el cotxe i anem direcció a Roses, on ens esperava la Fina amb unes cerveses ben fresques i amb una taula plena de menjar: Pernil, olives, patates, grana...que la veritat se’ns va posar d’allò més bé, la tia s’ho va curra de valent.
En fi que vam passar una matinal de collons, vam fer uns 42Km, amb uns 1300 m de desnivell. Si voleu veure la ruta, aquí teniu el track: ( http://es.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=2659674 ). Salut a Tothom.