EQUIP NAFENT BTT

divendres, 29 de març del 2013

Volta x Sant Grau d'Entreperes

Avui Sortida amb btt, per la nostra estimada Alta Garrotxa i primera escapada de Setmana Santa. Quedem a les 8:30, al Pavelló de Besalú, érem: Kel, Molas, Àngel, Pont, Gerard i un servidor. Agafem les bicis i màquina, ja que ens esperava una marxa una mica llarga. Anem direcció a Argelaguer, Circuit Garrell, Sant Jaume, Forn de Calç, Pont del Llierca i aquí agafem el corriol que ens porta a una pista, que segueix una línia. Primer entrebanc, degut a les fortes pluges dels últims dies, ens trobem el passallis  ple d’aigua i ens és impossible passar-l’ho, tot i que jo encara ho hagués provat, je je. Agafem un corriol que s’enfila cap a munt. Anem a sortir a la pista de Sant Grau, sense temps a descansar pujada i manta. Collons quina pujada, és d’aquelles on no tens gaire temps a descansar, no hi ha planers. Passem per Can Pentinet i a la Quintana fem un petit descans, per agafar forces. Ja només ens quedava pujada fins el Serradell, quasi res. Ja a dalt pràcticament última pujada de la sortida, ja que a partir d’aquí, baixada picada, passant per Monteia, on ens hem trobat una Salamandra el mig de la carretera. Ja a Sales de Llierca, passem pel Borró i carretera a tope fins a Besalú. Com sempre acabant fent unes cervesetes a Can Quei, tot fent tertúlia i amb un munt de gent que hi havia pels carrers, es nota que son festes. En Total uns 50Km i  uns 1000m de desnivell, molt bona ruta. Salut a Tothom.

1. Quim si haguéssim travessat hores d'ara arribaríem a Sant Pere Pescador, i sense barca.
    Ja m'ha arribat que aquestes festes has sortit cada dia!!!

2. Que dius, si quasi no baixava aigua, je je. I els entrenos, res important, una pujada a el Mont amb carretera x agafar forces pel Remences. Salut