EQUIP NAFENT BTT

diumenge, 23 de març del 2014

Sortida Alt Empordà btt Extrem

Primer de tot, Bon Any a tothom!!! Després d’uns quants mesos de no actualitzar el blog, em poso a fer un petit resum, de la sortida que vam fer el passat Dissabte.

Aquesta ja feia mesos que s’estava coent i el veritable protagonista era el nostre company Hurnòs, un paio que es coneix totes aquestes contrades de tot i adret.

La idea era fer una sortida per la zona de l’Alt Empordà, amb sortida i arribada a Espolla. Aviem de tenir un esquer perquè la gent si animes i el final hi hagués una bona recompensa, per aquest motiu ens vam quedar a dinar al Restaurant La Fraternal d’Espolla.

A les 6:30 del matí, ja havíem quedat a Besalú, érem: Àngel, Eruk, Mañas, Kel, Manel, Quim(Mingo), Hurnòs, Anguita, Xevi, Rovira, Canet, Xicu i un servidor.
Agafem els respectius cotxes i sense perdre temps ens plantem a Espolla. Un cop allà, agafem bicis i ens comencem enfilar direcció cap a Requesens. El temps no hi acompanyava gaire, ja que estava tot emboirat. Passem pel castell de Requesens i a partir d’aquí ens esperava una forta i interminable pujada fins al Coll del Faig, on recuperem forces. Foto de grup i a pedalar altre cop. Passem per Coll d’Estaca i dels Tres Faigs.  La gent responia força bé tot i la colla que érem, això si com sempre amb aquestes rutes 100% Hurnòs, no i podia falta arrossegar la bici i aquesta vegada una bona estona. En fi que se’ns anava fent tard i vam haver de retallar una mica, per no trobar l'arròs pastat. En Climent venia en bici de carretera i ja el teniem al parking del cotxes que ens esperava.

El Final una molt bona ruta de btt, gran part d’aquesta per la Catalunya Nord i en moments que ens quedaran gravats, com la travessa que vam fer pel llarg túnel d’uns 1000m.
En Total uns 50 Km i 1300m de desnivell acumulat. Per més informació, aquí teniu el Track de la ruta, feta per l’Hurnòs.

Sort que com a premi Final teníem un molt bon dinar, al Restaurant la Fraternal d’Espolla, on ens vam menjar una cassola d'arròs de collons. Bravo pel cuiner Josep.

Salut i fins la propera.

PD: Sortides com aquestes, creen afició i ens donen ànims a organitzar-ne de noves, hi havia gent dels: Desfrenats, Pedalmaià, La Guilla, Nafent i dels Aspres. Tal i com deia en Quim Masferrer, sou molt bona gent!!!