EQUIP NAFENT BTT

EQUIP NAFENT BTT

diumenge, 6 d’abril del 2014

VII Marxa Cicloturista Les Goges













Comença la temporada dels “carreteros”, amb el punt Final que ens ha de portar a la marxa Terra de Remences, l’11 de Maig, on aquest any la majoria de companys dels Desfrenats s’han animat a fer la llarga. En fi encara queda molt.

Avui hem anat a fer les Goges que es fa a Banyoles, aquesta ha estat la meva primera participació, amb un molt bon regust de boca.
Érem colla aquesta vegada: Solà, Gerard, Pont, Molas, Kel, Lato, Climent i un servidor. Tots menys en Climent hem fet la curta de 93Km, el paio ha fet la llarga de 140Km quasi res i amb la famosa pujada de Colldecarrera.
A les 8:00 puntuals,  els 500 ciclistes inscrits gas i a pedalar. Allò era un campi qui pugui tothom anava a tope, hem fet diferents grupets fins a Tortellà on a la pujada ens esperava els companys dels Desfrenats animant-nos. Un cop allà la gent anava molt desperdigada, jo m’he enganxat amb un ciclista i no l’he deixat fins a l’entrada d’Olot on he tingut un “pinxassu”, cagum l’olla quina putada. Mentres el canviava he vist passar en Gerard i en Kel, anaven com cuets. Un cop arreglat, màquina i cap a Santa Pau faltava gent, on m’he trobat en Solà i em pedalats una estona plegats. Quedava pujada a Falgons, nova per mi, no l’havia pujat mai.
Un copa a dalt pràcticament tot baixada fins a l’arribada a Banyoles.
Per acabar un molt bon esmorzar i amb la sensació que ens ho havíem passat teta.
Si voleu informació de la marxa aquí teniu el Link.
Salut i fins la propera.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada