EQUIP NAFENT BTT

dissabte, 4 de desembre del 2010

Ensenyant nous camins

Un fred que pela, segons diuen els entesos, un dels dies més freds de l’any. Doncs que collons, avui hem quedat a les 9:00 del matí a St. Jaume amb uns companys de Banyoles, per pedalar per la nostra estimada Garrotxa. Mentres anava amb el cotxe cap a St. Jaume, anava mirant el termòmetre i ha arribat fins a -3º, el paisatge era gèlid, semblava que hagués nevat, estava tot blanc de la gelada.

Avui erem pocs dels Nafent, suposo que pedalar amb aquestes temperatures, s’han de tenir ganes. Els cinc valents érem: Ferrer i un servidor i els Banyolins: Manel, Àlex i Gerard. Només d’arribar m’he trobat a l’Àngel amb el seu flamant Golf Gti, que anava cap a Olot a buscar peces de recanvi, de la seva nova adquisició, un SEAT 600, de color blau clar, és tot un clàsic el paio.

Bé hem decidit anar cap a Sadernes, ja que els Banyolins no hi havien anat mai. Hem passat per el Forn de Calç i tot seguit hem agafat el GR, que va de Tortellà el pont d’el Llierca. Un cop hem atrevassat el pont, carretera i manta fins a l’Hostal de Sadernes, allà hem agafat la pista que et porta a Can Agustí de Riu. No i hem acabat d’arribar, ja que hi havia gent que feia temps que no agafava la bici i em decidit fer mitja volta. De direcció cap a Montagut hem agafat el corriol, el costat del Restaurant dels Tres Pins, que et porta a la carretera de Can Banal. Trenquem a la dreta, agafant la carretera asfaltada fins el trencant, esquerra, del camí del Cos (Roadbook20009). Un corriol molt guapo que et porta fins a un encreuament on passa la carretera del Cos. Nosaltres hem agafat el corriol de davant que et porta fins a Montagut, ja que anavemt una mica tard. La baixada, molt ràpida i ciclable el 100%. Un cop avall, carril bici i direcció cap a St. Jaume passant pel camí paral·lel a l’autovia, que surt el cementiri. Ha estat una molt bona matinal de BTT, on els nostres companys de Banyoles, han pogut gaudir de camins i corriols nous, per la zona de l’Alta Garrotxa, ens han assegurat que i tornarien, però amb una mica més d’entrenament, ja que molts d’ells feia força temps que no agafaven la bici i ja se sap, per aquestes contrades, els paisatges són molt bonics, però hi ha unes pujades bestials, que no enganyen. En total hem fet uns 38 Km. Bé, Salut a tothom i bones Vacances.

1. Fred,no home no ,aixo es fresca,aixo era el que deia el meu pare,quan anavem a fer llenya o treballar a algun lloc "bac",pero el malparit sempre portaba la "botella" per fer passar la fred,per cert la "botella",que en deiem nosaltres,devia ser el precursor del "camelbag", jajaja.

2. Tens rao nano, no n'hi per tant. Per mi és una de les èpoques més xules per pedalar. Pel matí fa pal, però un cop comences a fer pujadetes típus Can Costa, Trivana... ja entres en calor, mates tots els virus i microvis en un no res.