EQUIP NAFENT BTT

dissabte, 26 de març del 2011

Pujada mítica de Pruans

Avui, Sortida amb els companys dels Nafent. Ja feia dies que i volia anar, però per un motiu o altre, no trobava el moment. Doncs si, avui feia goig, erem: Anguita, Paco, Pirri (que ja feia uns quants mesos que no coincidíem), Xicu, Climent, Hurnós i un servidor.

Després de comentar diferents rutes, ens hem decidit, per anar cap a Pruans. Hem sortit cap a les 9:00 del matí, per cert a partir de la setmana que bé, l’horari de sortida serà a les 8:00, per així guanyar una mica de temps. Només començar, pujada forta, passant per Santa Magdalena i Can Jou. Va bé, per despertar-t’he i entrar en calor. Un cop a dalt, baixada per l’altre costat, fins el reg. i altre cop pujada, per anar a buscar el corriol de baixada de la dreta, que et porta fins la carretera del Torn. El corriol és molt xulo i força ciclable, excepte el tram final, on hi ha molta pedra. Passem pel Torn on agafem un corriol, el costat de la plaça, que ens porta cap el Sallent. Un cop allà, proveïm d’aigua, fem un bufet i cap a Pruans falta gent. És una pujada d’aquelles que mata, ja que no s’acaba mai, fa uns 5 Km, tot pista i n’hi una punyatera ombra per enlloc. En Climent a començat a tirar i de seguida ha quedat tot sol, els altres hem anat fent. En Pirri pel què veig, ha agafat la forma, pujava com un Diesel, el paio no es cansa. Un cop el poble de Proans, on només hi ha cases enderrocades que no hi viu ningú, fem la foto de grup i baixada de vertigen, direcció cap a Sant Jaume. Avanç pro, pinxasso de l’Anguita, el tiu s’ha comprat una Canondale Doble, segons diu, la setmana següent, li ha d’arribar. Doncs bé, té la Trek feta caldo, no se si li aguantarà una setmana més, je je. El final ens han sortit uns 30 Km, que penso que està prou bé.

PD: Si no hi ha cap imprevist d’última hora, dèiem de quedar el Dissabte dia 9 d’Abril, per anar a fer la marxa: l’escala, el Montgri, l’Escala, l’Hurnós l’ha feta i diu que és molt xula. Parlàvem de quedar-nos a dinar o esmorzar. Això en tot cas ja en parlarem més endavant. Si algú dels Desfrenats o Pedalmaià vol venir ja o sap, esteu tots convidats. Bé, ja us aniré informant, Salut a tothom.