EQUIP NAFENT BTT

dilluns, 20 de maig del 2013

Puigsacalm 1ª Intent...

Ja tocava...després d’unes quantes setmanes de no agafar la bici de muntanya, el passat Diumenge en vam fer una de grossa. Érem: Àngel, Gerard, Garrison, Mañas, Molas, Tomaz, Arnau, Tat, Lídia, Kel, València, Paco, Willis i un servidor. Quin goig, ni més ni menys que 14 bikers, tot i que el temps no pintava bé.

Anem direcció cap a Les Preses, amb els respectius cotxes. Ja a l’aparcament del Caprabo, ens trobem tots els bikers, uns 400 que feien la Tramun. Quina matada, és la marxa per excel·lència per corriols, amb uns 70Km de recorregut.

Nosaltres anem fent, aviem de pujar al Puigsacalm, quasi res. Agafem les bicis i cap a pedalar, passant per Sant Privat. A partir d’aquí, tot pujada i aigua per tot arreu; rieres, camins...Passem pel camí de Valentí, Can Vidal, l’Esteller, Freixeneda, Coll de Siuret. On en veure que començava a ploure i la cosa no pintava bé, decidim fer marxa enrere, passant per la carretera de Collfred. Una baixada ràpida i molt perillosa, ja que en ploure i degut a la boira, no veiem quasi res. Un cop a baix, passem per Sant Privat i tornem altre cop a Les Preses, on teníem els cotxes. Anàvem molls de dalt a baix i estàvem morts de fred. Ens refugiem al Vertisol, on fem unes cervesetes per recuperar forces. En Total uns 45Km i amb ganes de tornar-hi més endavant. És la segona vegada que intento pujar al fer la marxa i les dues he hagut de marxar sense fer el cim, per culpa de la forta pluja. Salut a Tothom.

1. Quim,

veig que també vau ser passats per aigua!!!
    I es que ja arribem a ser massells uns i altres, per més que les prediccions ens avisin, nosaltres tot sigui per "i si la caguen?", apa a aventurar-nos i a pedalar.

Va que a la propera segur que arribeu a fer cim.